![]() |
voel jij je veilig op straat?
in het donker alleen, of gewoon op het midden van de dag..
en waarom? ligt er natuurlijk ook aan waar je woont. |
Ja, want ik ben geen paranoïde aansteller.
|
Neuh niet in donkere steegjes...Weet je hoe groot de kans is dat er een freak loopt.
Is wel wat anders als je van het ander geslacht bent Mephastiocsjdflk. |
Ja, want ik ben een ruige bikkel die iedereen zo neerslaat. :rolleyes:
|
Citaat:
ontopic: ja, ik voel me veilig op straat. |
Overdag wel, in het donker niet altijd.
|
Niet in een "zwarte" buurt, wel midden in de stad/dorp.
|
ik wel. Met mijn keuken mes op zak en kickboxing skills voel ik me altijd veilig.
|
Oeps. Ik bedoel altijd.
|
Citaat:
|
Ik voel me hartstikke veilig. Ik laat me niet opfokken door De Telegraaf en Hart van Nederland. ;)
|
ja, altijd en overal eigenlijk
|
Meestal wel. In mijn dorpske alleen 's nachts niet altijd, vooral als ik uitga en er op het fiets en er weer zo'n enorme groep bezopen boerenkinkels het fietspad blokkeert (n)
Overdag voel ik me niet veilig als ik alleen in een vreemde rare buurt loop waar het niet al te druk is, maar dat gebeurt eigenlijk nooit. |
Citaat:
|
ja
een poll was handig geweest |
ja hoor :)
|
Ja, totaal.
|
ja
|
In het dorp waar ik woon, voel ik me zelden onveilig. Maar als ik 's avond op Rotterdam of Dordrech Centraal sta, dan heb je wel eens dat je je niet veilig voelt.
|
Hangt van de plaats af maar over het algemeen wel
|
Niet als ik 's avonds terug kom van mijn werk bij de bibliotheek. Ik moet dan in m'n eentje langs een parkeerplaats die echt vol staat met groepen jongeren en waar elke week wel weer een paar auto's beschadigd worden. Een collega durft zelfs niet meer in z'n eentje de bibliotheek af te sluiten :eek:
En ik vind het helemaal eng als ze me na gaan roepen of me achterna komen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rede (waarom ze hem 2 keer op zijn neus sloegen) (tenminste deze gaven ze aan de politie): JA DIE ALTO's liggen altijd te kutten volgens mij zijn de meeste van mijn "alto" vrienden toch passifisten. dus lijkt me sterkt dat ze altijd lopen kutten -edit- nu leesbaar mark? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En in beiroet moet je helemaal al niet vertonen (y)
|
Over het algemeen kom ik daar niet zo vaak. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
kun je het nu lezen? |
Citaat:
Tja, zinloos geweld... Hoeveel slechte Neder-rap er ook over gemaakt wordt, het zal toch nooit ophouden. ;) |
geweld is nooit zinloos :cool:
|
maarja wel vervelend als je zelf niet zo achterlijk bent om te vechten,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuk! - bloesjesman Niet dat dat helpt verder |
Citaat:
|
Ik neem savonds laat wel altijd de lange weg naar huis, anders moet ik over onverlichte wegen langs de weilanden en er wonen genoeg gekken in de buurt :s
|
Citaat:
(nee ik ben niet zo'n gek) |
Zelfs niet thuis onder de dekens van mijn bed dus ik zit er niet echt mee.
|
Citaat:
|
ja.
in het donker voel ik me vaak veiliger eigenlijk, maar dat verschilt ook wel eens :evil:. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |