![]() |
haar verven
hey
ik wil binnenkort graag mijn haar verven, ik heb van mezelf donkerblond haar en een vrij lichte huidskleur. nu zit ik te twijfelen of ik het juist donkerder wil hebben of het blond te laten verven. weet iemand wat beter zou staan?... xxx |
Ik heb zelf donkerblond haar en een hele lichte huid. Ik heb mijn haar ooit donkerpaars gehad, maar dat maakte me erg bleek. Ik heb nu rood (iets lichter dan mijn eigen kleur) en ben daar echt heel blij mee!
Ik denk dat je dat in principe gewoon moet uitproberen. Ik zou wel niet helemaal zwart of helemaal blond gaan als ik jou was. |
Ik heb ook een lichte huidskleur en donkerblond haar. Bij mij zal donker bruin of mahonie wel mooi staan denk ik. Dus misschien bij jou ook ;)
Maar je weet pas echt hoe het staat als je het geprobeerd hebt. Dit is puur een kwestie van gokken. Maar van donkerblond naar blond lijkt me niet mooi. |
Ik zou naar bruin gaan, maak het niet te donker, lichter zou ik niet doen :)
|
bewerk een foto van jezelf met photoshop ofzo?
|
bruin/donker rood zou je misschien goed staan :)
|
doe gewoon wat je t leukst vind
|
bruin of rood ja, ik heb zelf ook blond/donkerblond haar en lichte huidskleur. Ikj heb het ook eens zwartgeverfd maar dat zag er niet echt uit
|
Bij mij stond zwart haar juist heel goed. Ik heb het 2 jaar gehad. Maar dat is bij iedereen natuurlijk anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |