![]() |
[FIFA 2005] Vraagjes
Hoi :)
Ik heb 2 vraagjes over fifa waar ik niet uit kom: 1.Weet iemand waarom ik de resolutie niet kan verhogen? Als ik de resolutie probeer te veranderen naar 1280 x 1024 (wat ik standaard draai) dan blijft het beeld er uit zien als 800 x 600, waardoor ik dus voortdurend in een "uitsnede" van het scherm FIFA speel. Erg irritant, hebben meer mensen hier last van? 2. Hoe werkt dat off the ball nou met de logitech dual action controller? Ik heb wel wat gelezen maar vind het nergens duidelijk uitgelegd. Ik kan wel een tweede speler selecteren met de 7 op de controller, maar hoe kan ik die dan vervolgens de diepte in sturen? |
Wat betreft vraag 1: heb je de laatste versie van DirectX geïnstalleerd? En de laatste drivers van je videokaart?
|
Citaat:
Trouwens, om de probleemoplossing wat makkelijker te maken even mijn specs: AMD 64 3000+ Ati Radeon 9800 Pro Iiyama LS902UT 1024 MB Ram Kan het ook niet aan liggen zou ik zeggen ;) |
Update: Heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maakt inderdaad niet uit.
|
Makkelijk, gewoon Pro Evolution Soccer 4 gaan spelen ;)
Maar serieus, ik heb geen idee :( |
Iemand?
|
da's simpelweg de hoogste resolutie die het spel trekt.
verder denk ik dat er na 2004 weer een niet afgemaakt off-the-ball systeem in gestopt is. ik vind fifa 2005 dan ook geldklopperij... |
Citaat:
|
kick
:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |