![]() |
[mp3] Mo.Thek demo gek, je weet toch
Goed wij hebben dus enige tijd geleden el studio bezocht, en gisteren is het gebeuren gemixt. Er zal waarschijnlijk nog wel het een en ander veranderen aan die mix de komende tijd, maar in ieder geval een 'exurpt' van een der nummers.
We hebben vier nummers (gezamenlijk ene half uur aan muziek) in twee dagen opgenomen. Basis helemaal live (dag 1), zang, solo's (of wat dat voor door moet gaan) en andere randgeluiden (synths, sax, viool, bla) later (dag 2). Onze muziekstijl: voorbij de grenzen van goede smaak. rock/pop/hydra/space/metal/noise/core en dat allemaal in een blender. luister zelf maar. www.mothek.tk http://www2.hku.nl/~lennart4/03%20-%...g(excerpt).mp3 |
Mothek, die band is echt goed ouwe!
o wacht ik zit er ook bij.. :p |
Goed man, maarja waar is het beste bandlid gebleven?
Je weet toch :D |
Haha, om het maar even niet zo zielig over te laten komen dat alleen bandleden posten, post ik ook maar :p
Binnenkort met heuze feedback, maar van een groupie kan je niet veel anders dan ongefundeerd geslijm verwachten. ik bedacht me net 'gothek' WHA HA HA ha A HA Ha ha, zal wel niet nieuw zijn |
Vette shit. absoluut
een lennart die kan zingen (goede zanglijnen!) Anne die dat ook kan postman syndrome invloeden (y) (vind ik). het klopt. en ik vind het goed. |
dankje fris (y)
en dat deel van Len en zingen verbaasde ons allemaal ;):p |
mijn mening is al bekend als 'groupie', maar toch:p
dit klinkt erg goed!!! dat zangeffect aan het begin is best grappig en het klinkt allemaal erg strak alleen de volume moet nog wat aangepast worden op sommige plekjes en zet eens wat meer online voor mensen om te horen |
Citaat:
en dank! |
Ik vind het leuk. :)
maar zoals ik al heb gezegd de zang af en toe n beetje erg zacht. |
Vrijwel niets op aan te merken. Echt een goed nummer, ik hou van de overgangen en de sfeerveranderingen. Zalig ritme ook, zeer aanstekelijk (y)
|
ik vind het leuk klinken.. maar de zang is inderdaad te zacht. (y)
|
allemaal wel een exemplaartje kopen he dames en heren (a)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zou wel aanraden hem te bewaren.. wordt geld waard later. |
Citaat:
cd-r'etjes kunnen nooit veel geld waard worden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat jij vind van ons audiosonisch geweld? |
Citaat:
Ik vind het opzwepende vet, de prog-achtige dingetjes vet, de post-vanalles vet. De zang goed, een beetje te zacht gemixt misschien, of daaraan wenbaar is is een tweede zaak. Eigenlijk is dit stukje ook te kort om écht representatief te zijn. U hoort meer van mij als ik de rest van de nummers/dit nummer gehoord heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey ik vind dit leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe wil jij beweren dat een excerpt van een groter geheel ECHT representatief kan zijn aan het geheel. Ik wil de context horen. Dat excerpt betekent niet dat ik op een reeele manier oordelen kan. |
Citaat:
|
huh ik vind een ander nummer beter toen?
|
Ik vind het heeeeeel gaaf, maar het is imo nog net niet strak genoeg
|
is wel cool, maar de zang staat echt te zacht en daardoor klinkt het hele gebeuren een beetje eentonig imo.
|
Dit gaat zeker de goede kant op juchaai,
tja, komma, |
Kortgezegd, ik wil meer horen. Het is te lastig om nu een oordeel te vellen.
Henk Mul ! |
Ik weet niet hoe dit is opgenomen, maar de mix is ronduit bagger. De muziek wel okee (Y)
|
Citaat:
|
dude, met een minidisc neem je beter op!
|
Citaat:
|
hahah, een iemand begint na zoveel reacties over een mix die misschien niet helemaal geweldig is, en daarna begint iedereen erover:D
mensen overdrijf niet zo. de mix is prima, de zang staat af en toe een beetje zacht, maar verder is er weinig op aan te merken en el_hefe, je bent een loser. met eem minidisc neem je echt niet beter op:rolleyes: |
Citaat:
ER GAAT EEN NIEUWE MIX GEMAAKT WORDEN! vandaar dat dit ook een eerste mixdown was natuurlijk :cool: |
nou ik wil wel meer horen eigenlijk.
|
Citaat:
en dan zullen we voor alle veelvraten wel een heel nummer plaatsen hier :p ;) |
klinkt toch wel een potje lekker moet ik zeggen (y) ik luister het nu weer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren hele shit weer geluisterd toen we stoned op de bank lagen.
en ben ik nu de enige die vind dat de zang er niet te zacht instaat? overigens, maak even een anthem van dat stuk 'come to take your love/life awaay'. en dan met zijn allen 'awaaay' eeh ik ga tosti's maken. |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
duur is irrelevant |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |