![]() |
leuke baan
Even een vraagje: Aan welke eisen moet een leuke baan voor jullie voldoen?
|
* baas/bazin moet vriendelijk zijn en niet achterbaks
* leuke collega's verder mag het werk heel vermoeiend zijn, het maakt me niet uit. Salaris van iig >3 euro en het liefst geen dingen waarvoor je lichamelijk erg sterk moet zijn |
* leuke baas en collega's
* salaris moet hoger dan minimumloon zijn |
leuk werk en leuke collega's.
|
perfecte secundaire arbeidsvoorwaarden
|
-Makkelijk werk
-Leuk werk -Leuke baas -Leuke Collega's -Meer dan €40 per uur -Veel pauzes -Vrij wanneer ik wil -Dichtbij -Niet meer dan 30 ander personeel -Aardige of geen klanten -Goede werkomgeving -Gratis eten -Gratis vervoer -Afwisselend werk -Auto van de zaak -Mobiel van de zaak -Veel vakanties die baan wil ik :( maar leuke collega's en baas en iets van €4-5 per uur is ook al goed :) |
-Leuke collega's
-Leuke leidinggevenden -Lichamelijk acceptabel werk (geen rug-, of andere klachten) -Leuke werkplek -Genoeg vrijheid in het uitvoeren van je werk -Respect van collega's en leidinggevenden -Minimaal €5,00 netto per uur. |
Wat betreft een bijbaan: leuke collega's, interessant werk en het liefst een beetje afwisselend of uitdagend.
Voor een vaste baan geldt eigenlijk hetzelfde, maar daarin is uitdaging een vereiste, net als dat hij op niveau is en aansluit op mijn studie. |
Leuke collega's, leuk werk en het liefst een beetje verantwoordelijkheid en een baan op niveau. Verder is een hoog salaris ook wel leuk :).
Mijn zomerbaan bevat ongeveer al deze elementen, mijn doordeweekse baantje bevat er een paar, maar wel de belangrijkste: leuke collega's (mn ouders :)) en een beetje verantwoordelijkheid. |
Leuke collega's..
leuk loonstrookje.. 9 tot 5 niet te grote afstand waar alles beetje gemoderniseerd is.. cup-a-soep automaat :D vast nog wel meer ma kom er zo snel niet op :o |
Citaat:
-Makkelijk werk = zeker -Leuk werk = ik vind t niet meer leuk -Leuke baas = idd -Leuke Collega's = ja best -Meer dan €40 per uur = iets minder...3 eurie, daarom ga ik weg -Veel pauzes = zeker weten -Vrij wanneer ik wil = is ook zo -Dichtbij = voor mij wel -Niet meer dan 30 ander personeel = zeker, onder 15 al -Aardige of geen klanten = ook t geval -Goede werkomgeving = ook -Gratis eten = ook -Gratis vervoer = aangezien t dichtbij is, gewoon op de fiets -Afwisselend werk = jep -Auto van de zaak = eeeuh -Mobiel van de zaak = eeuh -Veel vakanties = jaja maarja toch wil ik weg |
Minstens 6 euro per uur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |