![]() |
Klaas- Mix
Weer zo'n caberetprogramma met een éénlettergrepige naam, dat is toch wel een vereiste tegenwoordig. Nu heeft ook nog eens de caberetier een naam van één lettergreep, dus het moet wel goed zijn.
Vanaaf. Op de Vara, om een bepaalde tijd. |
ah shit bijna vergeten :|
goed dat je me eraan herinnerd :cool: (Y) |
graag gedaan
|
dankje! was het ook bijna vergeten
klaas <3 |
Hoe laahaat? :(
|
23.10 ned 3
|
Viel in de categorie 'aardig' voor mij.
Caberetiers worden tegenwoordig zo snel goed of zelfs geweldig genoemd... maar in de tijd van Toon Hermans' glorie had Klaas zich nooit zo goed staande gehouden. Iedereen doet tegenwoordig aan cabaret. Nou ja, wel aardig dus. Liedje over Niemand was het hoogtepunt. |
heb de show live gezien woehoe!
|
Ik vond hem niet zo grappig...
Die van vorige week op Ned3 met die moeilijke naam die was tenminste echt goed! |
ik vond deze van Klaas eigenlijk best tegen vallen, lijkt wel of hij express de dingen die het publiek leuk vind uit buidt...zo dat het eigenlijk niet leuk meer was....
Vanavond Sinterklaasconference van Guzman, dat wordt denk ik pas lachen joh!! |
Ik vond hier niet veel aan. Hij gebruikt de hele tijd datzelfde stemmetje/typetje dat me sowieso al niet aan staat. Een beetje gemaakt vind ik em.
|
Citaat:
Bah, standaard stand up comedy dat caberet heet omdat het op een podium in een theater is en er een gedichtje bij zit en er met goede wil iets van een rode draad in te ontdekken is. 'Als je seks hebt met een schizofreen, ga je dan vreemd, of heb je dan groepsseks?'. Standaard grappen, standaard performance. Zo vergeten. |
Offtopic: Guijdo Weijers geeft ieder jaar aan de eerstejaars studenten Mediatechnologie, op de introductiedag een besloten voorstelling in Amersfoort. Daar kende ik 'm van.
Op zich wel leuk, maar vrij standaard inderdaad. Er zit weinig originaliteit in. Veel andere shows dan Oxymoron heeft ie ook niet eens, denk ik. De show van Klaas niet gezien. |
ik heb hem net gekeken...
ik vond Extreem echt zoo goed, dit vond ik echt matig. |
tegen vallend veel van Extreem herhalen en dergelijke
|
in de schouwburg gezien,
ik vond toen het beatboxen geweldig, en ook z'n panfluitact (y) hij is vooral goed in stemmetjes, en geluidseffecten enzo.. inhoudelijk vond ik het niet meer dan gemiddeld. |
Citaat:
|
k vond het wel aardig, maar zeker niet beter dan de eerste. meer van t zelfde enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |