![]() |
Bluetooth headset op pc
Weet iemand of het mogelijk is om een bluetooth headset voor bv een gsm, te gebruiken icm een pc?
Dus dat je je bluetooth headset gebruikt als speaker en microfoon op je pc? |
misschien een rare vraag maar waarom precies? als je die gsm al hebt moet je het namelijk gewoon proberen
|
ik wil hem niet hebben voor mijn gsm.
Ik wil hem gebruiken als wireless headset voor mijn pc, dus draadloze microfoon en koptelefoon. Ik ga hem dus niet aanschaffen om te gebruiken met mijn gsm, en ik zou graag van te voren weten of het mogelijk is om hem met de pc te gebruiken. |
Je hebt van die bluetooth pci kaardjes. Installeren, en hij doet het, maar met een gering berijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Klasse 3: 10 meter bereik Klasse 2: 50 meter bereik Klasse 1: 100 meter bereik |
Citaat:
|
Pas op. Ze zijn niet altijd compatible.
Je moet goed in de gaten houden dat alhoewel bluetooth een standaardprotocol is, SonyEricsson headsets het niet altijd hoeven te doen bij de Nokia's. Als ik jou was zou ik informeren bij de fabrikant. Trouwens, 10 meter is wel heel optimistisch. Ik heb een opgevoerde bluetooth adapter en ik haal net 10 meter. Ge-output vermogen is ongeveer 5x hoger dan in de specs van bluetooth staat aangegeven.. |
Gewoon proberen, maar volgens mij werkt het niet. (Aanpassingen per fabrikant?)
|
ok, dus volgens de ene werkt het wel, en volgens de ander niet..
ik zal eens zo'n bluetooth set halen, en het proberen. Hopelijk werkt het. |
ja laat nog iets weten :D
Vind je nergens een headset die gewoon voor pc is (ook bluetooth), zoiets bestaat toch ook dacht ik, of is dat moeilijk verkrijgbaar? |
het werkt
|
mooi :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |