![]() |
[FEEST!] Antidote, Disturbance, Mistake, Gewapend Beton
15 januari @ Rokin in Amsterdam with:
-Mistake, -Disturbance, -Antidote, -Heroes & Zeros -Gewapend Beton entree weet ik niet maar de line up is vet |
aanwezig onder voorbehoud...
|
GB is wel vet ik zie die kids wel eens
|
Ik heb gewapend beton 1 keer gezien geloof ik en dat was wel lachen. veters zijn geen symbool:D
|
Die gast geeft altijd gratis buttons van zn band als ie dronken is :D
|
ghehe ik spreek ze niet zo vaak. zie ze wel veel op showtjes en zo en dan maak ik ff een praatje maar ken m niet echt goed
|
Citaat:
|
Mn (ex)vriendin was met die ene gast gegaan hahahhahahaha.........
|
Citaat:
|
trouwens, 17 december in de Flinty's in Haarlem:
Benefiet voor nieuwe actiegroep Dierenwelzijn Haarlem met Mistake No Hoodlums Gewapend Beton entree 2 pleuro 19:30 informatieve film 20:15 eerste band geen honden toegestaan:D |
Citaat:
|
Begint al met discriminatie dus
goed begin is het halve werk:D |
heroes & zeros!! :d
doe de drummer even de groeten van me aub :d is een goeie vriend van me :cool: leuke band ook, absoluut! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
haha, ik zie hem hier vaak genoeg :d maar het is wel lollig als ie ineens in a'dam de groeten van mij krijgt van iemand die hij niet kent :p
het is streetpunk met een trompet zeg maar :) wel heel erg koel iig...zal even een nummer voor jullie online zetten van de demo ;) coming up |
klinkt als een goede beschrijving
ben benieuwd |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh....wat zijn jullie grappig
|
waar de fuck zit flinty's?!?!?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een sticker van die lui ergens op een kast geplakt. Snel erafhalen :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik ga de 7e weer naar zweden..... waarom moet ik nou altijd zulke dingen missen :s........
|
Citaat:
Ieder z'n meuk Maar GB is wel geinig, live zijn ze in elk geval beter dan die eerste DHZ-cd. Gaat allemaal redelijk strak. |
ik wil wel, maar we moeten deze topic tot die tijd zichtbaar houden, anders vergeet ik het weer :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |