![]() |
Alleen uitgaan
Ga je wel eens uit in je eentje? Zoja, waarom? Wat ga je dan doen? Waar doe je dat?
(Voor de duidelijkheid, onder 'alleen uitgaan' valt niet de situatie waarin je door je vrienden zogenaamd bent 'vergeten' ergens) |
Nee, dat doe ik nooit.
|
Liever niet, en ook bijna nooit, maar ik moet soms wel... omdat ik niet veel mensen heb om mee uit te gaan.
|
eigenlijk nooit, maar ik zou het opzich wel kunnen doen omdat ik eigenlijk altijd wel mensen tegenkom.
|
Citaat:
eh....je bent 15? |
ik doe het niet,of het moet zijn dat ik na mn werk alleen naar de stad ga,op zoek naar mn vrienden maar noraal ga ik altijd wel met anderen
|
Nee, liever niet.
|
Ja, soms ga ik wel eens ergens heen. Ik weet waar ik de leuke mensen kan vinden, en woon nogal ver weg, dus vaak is het lastig om echt goede tijden enz af te spreken, dus ga ik gewoon op de gok ergens heen. Is tot nu toe altijd goed gegaan.
|
Citaat:
|
ik rij nog wel eens heel soms in mn eentje naar t woud als ik me verveel om te kijken of er bekenden zijn maar in mn eentje echt uit gaan nee
|
ik ga vaak alleen heen, maar goed...kom ook altijd daar genoeg mensen tegen :) echt alleen ben ik nooit als ik uitga dus
|
als ik een band echt heel graag wil zien en niemand mee wil/kan.
verder eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Geen idee of dit valt onder uitgaan, maar het gebeurt me wel vaker dat ik me in plaats van thuis ergens op cafe zet om me op gemak wat te lezen, of wat te schrijven.
Dat zijn dan rustige plaatsen, en gebeurt vooral 'vroeger' op de dag. Maar ik vind het wel leuk om zo'n dingen af en toe niet thuis te doen maar op verplaatsing. Concerten bezoek ik ook nog wel eens alleen, maar dat is om heel wat verschillende redenen. |
ja redelijk vaak, maar ik wordt altijd wel aangesproken :)
|
Ik ben maar één keer alleen naar een feestje gegaan waar ik niemand kende. Na afloop heb ik bijzonder veel gekotst.
Verder wel vaker natuurlijk maar dan alleen met de wetenschap dat er bekenden zijn. |
ik ga nooit alleen want dat vind ik stom
|
Citaat:
|
Soms is het wel even lekker
maar eerlijk gezegd vind ik het ook leuker om het met anderen samen te doen naar de bioscoop vind ik wel heel fijn in mijn eentje :) |
Citaat:
|
nee lijkt me niet veel aan.
of je moet daar mensen zien, maar dan is t niet alleeen toch? |
Citaat:
|
af en toe, maar liever ga ik met een groepje.
|
Citaat:
|
Als alleen ik naar een optreden wil heb ik daar weinig problemen mee.
|
Ik ga sowieso nooit uit. Laat staan in m'n eentje.
|
ik ga zo nu en dan wel eens in mn eentje. maar dat doe ik alleen in bergen op zoom omdat ik niet alleen buiten de regio uit mag van mn ouders. dus meestal zijn er dan wel mensen die ik ken. ik heb er niet zo'n problemen mee.
|
Nee ga eigenlijk nooit alleen uit, behalve naar concerten omdat vaak niemand mee wil/kan.
|
ohw,naar concerten ga ik wel vaak alleen,bij gebrek aan vriendjes met een goede muzieksmaak
|
naar concerten ga ik nooit alleen. ik fiets soms wel alleen naar 't ding waar ik altijd uitga, maar dan heb ik al afgesproken ofzo met mensen daar. alleen uitgaan lijkt me zo saai :\
|
Eigenlijk niet, in groningen ging ik wel eens in mijn eentje uit, maar dat was meer omdat ik toch wel wist dat ik bekenden tegen zou komen.
Opzich zou ik vaker wel naar kleine feestjes willen voor een bepaalde dj, die mijn omgeving toch niet waardeert :( |
Hoi, ik ben wel eens alleen naar optredens geweest omdat er niemand mee wilde en ik het mezelf niet zou vergeven als ik niet zou gaan. En soms ga ik alleen naar een kroeg, maar dan weet ik dat er mensen zijn die ik ken.
|
Citaat:
|
Ik ga nooit uit, want ik ben alleen. :(
|
Citaat:
Ben je ook wel eens alleen naar Timesbold of Kashmir geweest? <333 |
Citaat:
Maar ik heb met Job afgesproken, dus mijn post van hiervoor is niet meer relevant |
ik durf niet eens alleen te slapen.
|
Citaat:
|
nee. alleen als ik weet dat de leuke mensen er zijn of ook komen, dan is het geen probleem.
|
Soms wel eens naar de film, als het overdag is en er niemand toevallig in de buurt is. Of naar een kroeg, maar dan alleen als de kans groot is dat er mensen zijn daar..
|
Nee, dat is gewoon verkeerd.
Wel word ik vaak vergeten, maar meestal is de bar binnen handbereik en de rest van de avond een waas. |
Uitgaan in m'n eentje -no way.
Bands kijken, liever niet, nog nooit voor gekomen dat ik echt helemaal in m'n eentje moet , meestal spreek ik wel met iemand af bij de bewuste show. Mocht het een keer voorkomen dat ik echt alleen moet, so be it. |
Nee, dat is echt niks.
Ik ga soms wel alleen naar de kroeg toe maar dan ga ik er wel vanuit dat er vrienden van mij zijn, zijn die er niet dan ga ik naar de volgende kroeg. Maar ik weet eigenlijk zeker dat er vrienden van mij zijn, want er werken er een paar achter de bar daar :) + het is er groot en er komen veel van mijn vrienden :) |
nee
|
Citaat:
|
ik ga nooit alleen uit. ook niet naar concerten. Ik kan altijd wel iemand overhalen als niemand gaat en ik toch wil :o
O ik ben in een ver verleden een keer ergens alleen heen gegaan omdat ik toch mensen kende die daar waren dus dan was ik al snel niet meer alleen :) |
Ik voel me dan altijd een beetje zielig maar misschien moet ik soms wel want niemand wil met mij mee naar concerten
|
Jawel hoor. In de kroeg waar ik kom (the Move), kom ik toch altijd wel bekenden tegen.
|
Nog niet gedaan, maar het zal toch wel eens moeten gebeuren wil ik de gay scene meemaken :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |