![]() |
17 feb. Agnostic Front + Terror
Agnostic Front + Terror, 17 feb. @ Melkweg.
14 eypo + lidmaatschap dus. (y) |
Nah.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik ken van agnostic front vind ik geen zak aan. Maar ik moet die oude shit nog eens luisteren. Terror ken ik eigenlijk niet... |
Helaas kan Af me niet meer boeien , en wat ik over terror hoor ook niet.
|
Jezus tering, 14 fucking euro plus lidmaatschap voor AF en Terror???
|
Agnostic Front vind ik wel vet, terror ken ik niet. Maar ik ga er niet voor naar de Melkweg..:)
|
Citaat:
|
agnostic front heeft opzich wel ruige muziek
maar volkje dat er komt vind ik meestal niet super relaxt ga liever wat skanke ofzo |
ik ga zeker naar af en terror in belgie!
2 super groepen en hier speelt diecast er nog eens bij ook dus ja |
nee want melkweg (n)
|
Kutshow.
En die kerel met die nofx avator is een fuckin hippie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beide bands komen ook naar Paaspop (y)
Kost je wel 54 eurie voor het weekend maar dan krijg je ook nog andere geweldige bands aangeboden zoals de toydolls en die wijven uit limburg die trommelen |
Citaat:
|
beter dit:
Vr 4 Februari in den Baroeg: Deadstop (B hc-punk/thrash) Seein’ Red (NL crustpunk) Malkovich (NL rocking noise) Mihoen (NL keukenpunk) Restless Youth (NL hc-punk/thrash) Entree 7 euro. Zaal open 19.30 uur! |
ook van de partij.. is om de hoek
harde bands |
gatver man
ineens weer mad veel baroeg shows wat een stinkzaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe kut is het om terror in zo'n grote zaal te zien. af interesseerd me al helemaal geen hol, ben dus niet van de partij.
|
Terror is wel vet. Tenminste die laatste CD, want dat is de enige die ik ken.
Niet dat ik ga ofzo. |
Citaat:
|
Terror is extreem gaaf. Die hebben hier een keer in een lokaal zaaltje opgetreden. Ik heb nog nooit zo'n chaos gezien, geweldig. :D
Niet aanwezig echter. |
Citaat:
Ik schijt gewoon buiten. Wel gave line up. Ik ben er zeker. Hopelijk blijven alle vaste baroegbezoekers thuis.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |