![]() |
[HD] Maxtor niet herkent in XP
Hallo,
Ik heb een nieuwe 120 GB Maxtor HD gekocht en in mijn computer gezet. Als ik mijn computer aanzet, wordt hij wel herkend door het BIOS, en volgens Windows Apparaatbeheer werkt het ook gewoon correct. Echter, hij staat niet in de verkenner aangegeven. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Bvd |
Staat er al wel een partitie op? Laatst dat probleem ook, netjes geformateerd maar verkenner herkend de hd niet. Ff partitie op aangemaakt en hopsakee een wonder was geschied.
|
Ben het met je eens Wes.
Staat absoluut geen partitie op en is ook nog niet geformatteerd. |
Ga naar de Disk Manager (in configuratiescherm naar classic view linksboven en dan naar Administrative Tools (beheersfuncties ofzo) en dan Computer Management / computerbeheer. Klik dan Disk Manager of Schijfbeheer aan. Daar je disk indien nodig initialiseren (right click) en partitie aanmaken en NTFS formatteren. Niet de verkeerde schijf pakken. ;)
|
Citaat:
Dat hij nog niet geformatteerd was en nog niet gepartioneerd, begrijp ik wel. Maarja hoe je dat dan in XP moet doen, was mij niet duidelijk. Ik ga het binnenkort proberen, thnx iig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |