![]() |
Finding Neverland
Finding Neverland
Het is 1904. In Londen krijgt auteur James M. Barrie (Johnny Depp) zijn eerste inspiratie voor het later klassiek geworden kinderverhaal van Peter Pan, de eeuwig jonge vliegende deugniet die woont in de fantasiewereld Neverland. Barrie besluit deze ingeving uit te werken, waarbij hij wordt geholpen door een groep kinderen. Dit is het begin van een creatieve tocht om Peter Pan tot leven te brengen, met als hoogtepunt de première van het toneelstuk in het Duke of York's Theatre. Deze avond zal niet alleen Barrie's leven, maar ook het leven van zijn naasten voorgoed veranderen. Hij gaat donderdag draaien, maar draait dit weekend al in Rotterdam. Wie gaat hem zien en/of wat vond je ervan? |
Ik had er nog niet zoveel over gehoord, maar ik wil hem wel zien :)
En Johnny Depp is natuurlijk altijd leuk :p |
Moet ik heen met Noínden. Johnny<3 :o
|
Ik heb de trailer gezien, ik MOET die film echt zien! &Johnny Depp. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en 't lijkt me gewoon 'n goede film :o
|
mwa ik vond het niet zo, het verhaal is opzich wel mooi.. maar niet echt voor een hele film eerlijk gezegt
Er zijn hier veel 'Depp-verslaafdes', dus voor die is de film wel geweldig ;) |
ik ga woensdag, met CJP kaartjes gewonnen (y) :o
|
Ik heb hem gezien in de sneak. Het is een prima film met goede vertolkingen. Ik denk dat de themathiek niet geschikt is voor het grote publiek(of in ieder geval niet de 2 Fast 2 Furious fanclub), zij zien immers liever een goede actiefilm of een flauwe comedy. Het was dan ook weer verschrikkelijk typisch dat er keihard gelachen werd toen dat jochie naar beneden flikkerde en zijn arm brak. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Het lijkt me een ontzettend gave film.
|
Citaat:
|
Ik heb m gezien, vond het echt een hele mooie film!
En Johnny Depp is leuk en Kate Winslet speelt ook goed! Zeker aanraden om te gaan kijken. |
Op de site van de bioscoop hier staat dat ie 15 december hier komt, de datum is maar een richtdatum. Maargoed. Dan moet ik nog wel ietsjes langer wachten.
|
Ik heb hem vorige week gezien (in de sneak). Ik vond m echt helemaal geweldig!
Af en toe wel wat langzaam en er zou ietsje meer mogen gebeuren, maar de film is echt prachtig :) Johnny is echt goed en Kate...*zwijmel* <3 Dat jongetje dat Peter speelt vond ik ook echt supergoed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bedankt. Nou weet ik dus dat hij z'n arm breekt. De hele film verpest! :D |
ik wil m zien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor geinteresseerden; er is nu iets over Finding Neverland op rtl 4 bij Oprah Winfrey.. Een interview met Johnny Depp oid :)
|
Woensdag 8 december in de LADIES MOVIE NIGHT bij Pathé Helmond.
|
Citaat:
omg wat zitten er toch veel reclames in. Om de drie minuten is het: We are right back.....pff irritating. Zometeen komt 'het' jongetje ook nog... |
Mja dat van Oprah was best stom.
Maargoed lijkt me leuke film (y) Alleen wil er toch niemand met me mee (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oprah is de laatste tijd sowieso wel (N) vind ik. Ze praat met iedereen mee.. Mja, het stukje over Finding Neverland was ook al geweest, meteen aan het begin al.
|
Vond hem wel ok, beetje hoog zeurgehalte, en de film is wel wat voorspelbaar, maar als je daarvan houdt dan is hij wel aan te raden. Goede acteurs.
Spoiler
|
Ehm, die spoiler is een beetje mislukt :(
|
Sorrysorrysorrry :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja :(
|
ik ook :(.
|
Citaat:
|
Lijkt me super. Johnny en Kate vind ik allebei een must om naar te kijken. (y)
|
Up. :)
Hij gaat gelukkig ook bij mij in de buurt draaien, hoop er zo snel mogelijk heen te gaan! |
hij is super(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
johny depp met schots accents :bloos:
en kate winslet vind ik ook een goede actrice ik ga hem wel een keer zien denk ik, als ik iemand mee kan krijgen. |
Citaat:
|
Mooie film.. heb hem vandaag gezien. (y)
|
Gister in de bios gezien. :) Vond em erg gaaf.
De zaal was heel erg leeg trouwens. :eek: |
Ik hoorde dat het een 'jank.film' is. Klopt dat een beetje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |