![]() |
meisjes met een pet
wat vinden jullie van een meisje met een pet?
mooi/niet mooi , en waarom dan? |
over het algemeen niet echt cool(n)
|
Citaat:
*huivert* *is het voor de zoveelste keer eens met Ivo* |
Een pet vind ik eigenlijk niet cool (n)
|
nee niet echt mooi, zoiezo een pet niet.
een vriendin van me had er ooit eentje omdat ze tekort schoot aan zelfvertrouwen. maar na een "opvoedcursus" van mij is ze nu het "Ego" van vele feestjes :D |
tsja... ligt eraan wat voor een pet en waarbij de pet in kwestie gedragen wordt.
|
soms staat het wel, maar niet zo'n raar ding als die foto hier boven...
|
ik vind dat het nog mooi kan zijn als het meer een hoedje is.. of zo een toffe chauffeurspet zoals ik het noem.. dit vind ik nog wel mooi:)
|
ik vind het heeeeeeeeel tof
vooral bij admiration hihihih http://img75.exs.cx/img75/965/eb-Mutsig.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Ik word er helemaal heet van joh! |
pet = :nono:
|
Mijn ik-ben-een-taxichauffeur-in-frankrijk-pet is stoer.
|
Citaat:
|
Kan best leuk staan hoor :) Is weer eens wat anders, en het kan een outfit compleet maken.
|
Miles en zn droge plaatjes altijd:D
|
Vrouwen met een pet zijn erger dan vrouwen met teveel schaamhaar.
|
Dat hangt vooral af van de pet, en het meisje.
|
|
lijkt wel fleet admiral
|
Petjes zijn leuk alleen staan ze mij niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.littlesturgisrally.net/im...hat%20rack.jpg hij was zn pet kwijt :) maar die had ik op ; http://www.craphound.com/wdw99/amand...t-mktplace.jpg :) (y) |
sexy :cool:
|
Het kan leuk zijn, ook heel sexy, maar ook heel slutty :(
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van mutsen met een pet. Henk Mul ! |
Citaat:
|
Ik vind het heel snel heel breezah.. Is dat gek? :confused:
|
Citaat:
|
Volgensmij voel ik mij trouwens heel snel aangesproken vandaag.
|
kan wel cute zijn, maar komt bijna nooit voor
|
Ik HOU van meiden met mutsen met oorkleppen met touwtjes met bolletjes eraan! Truckers cap kan ook wel leuk zijn.
|
Citaat:
als pettendragend meisje moet ik natuurlijk zeggen dat het hitsig is. |
ik vind het meestal behoorlijk sletterig, maar er zijn meisjes en petten waarbij het er wel mee door kan.
|
Citaat:
|
wat vinden jullie nu sletterig aan een pet? :confused:
|
Citaat:
|
ffe offtopic: heb al vaker gezien dat er een paar wat tegen admiration hebben.. is daar een reden voor ofzo?
en mutsen met oorkleppen en touwtjes met bolletjes zijn idd zooo zaleg ;) lekker warm ook.. ik heb er zo eentje! |
ja inderdaad. ik vind het een hardstikke toffe meid. de mensen hier zijn gewoon vreselijk!
|
mijn vader heeft een groene houthakkerspet met van die flappen die je naar beneden kan flappen. die ga ik jatten en dat mag van hem:)
ik draag eigenlijk niet vaak petten, soms een trucker maar dan net als dat meisje uit frontin, alleen als mijn haar smooth en stijl is. |
Citaat:
Ach, bij sommige mensen gaat het nog wel, maar er zijn niet echt veel mensen die met een pet/houd staan. Ik hoop eerlijk gezegd dat met 'truckerspet' niet michael moore-petjes bedoeld worden. Kan het aub iets stijlvoller? nu, de grens tussen sletterig, kakmadam en smaakloos is jammer genoeg nogal dun. Per ongeluk kan het daarom ook nog wel eens stijlvol uitzien. Die madam waarvan heel in het begin een foto is gepost: neen, dit is echt niet mooi. Neem dan een voorbeeld aan die meid wat hier iets verder met een foto met pet staat. Die staat er (ondanks dat de foto vanuit een gewone hoek is genomen) wel mee. |
OH! OH! Ik weet nog een goeie!! :D
"Ik heb er geen hoge pet van op" :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
von dutch petjes :( :nono: |
Citaat:
:o |
Citaat:
die dingen zijn om te huilen. (n) |