![]() |
[C++] Kleine + Gratis compilers gezocht
Ik zoek eigenlijk naast Dev-C++ gratis "compilers" met hun IDE. Iemand suggesties? :)
|
En heeft iemand een idee waarom bij mij DEV-C++ niet compileert?
Bedankt voor het openen Dr HenDre :) (y) |
Citaat:
welke versie heb je .. anders zip ik de mijne wel en stuur ik je die :) |
Citaat:
Maak van dat meisje dat programma's schrijft maar meisje dat een poging doet om programma's te schrijven. Maar het gaat me wel lukken hoor ! :) Dan is het meisje dat programma's schrijft, jah . (y) |
Citaat:
ow als je wat weten wil ofzo .. voeg me maar toe hoor To_Edje@hotmail.com :D |
Dev-C++ 5.0 beta 9 (4.9.9.1) (7.6 MB) with Mingw/GCC 3.3.1
Dev-C++ version 4.9.9.1, includes full Mingw compiler system (GCC 3.3.1) and GDB 5.2.1 See NEWS.txt for changes in this release. dat heb ik dr laten downen :) maar t compilet niet om de een of andere manier, terwijl die het bij mij uitstekend doet :| |
Waarom eigenlijk zo'n oude GCC?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dev C++ werkt alleen onder de administrator account in win 2k
het werkt prima onder 98, onder xp heb ik het nog niet geprobeerd maar ik verwacht ongeveer hetzelfde |
Citaat:
|
Spijtig dat er blijkbaar zo weinig alternatieven zijn. (Want buiten die DEV-C++ is er niet veel gepost geweest :) )
Wij moeten van onze docent de Borland C++ omgeving gebruiken. (de 5.0). Helaas is die hopeloos verouderd vind ik persoonlijk. Ik ga nu die DEV- c++ eens proberen. Mocht er toch nog iemand anders een alternatief weten... Let me know... |
oke, je kunt er niet mee compilen maar mss wel interresant om te bekijken; http://lab.msdn.com/express/
|
volgens mij bestaat gcc wel voor windows, die kun je los installeren
maar dev C++ is een heel aardige omgeving. Probeer 'ns emacs :) (geen idee of daar een win32 port voor bestaat) en als je echt software wil ontwikkelen, installeer dan linux |
Citaat:
|
Citaat:
Als je gcc applicaties sneller wil laten draaien, probeer dan andere cflags, -06 ipv -02 ofzo, ik heb gehoord dat heel gentoo zo is opgebouwd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |