![]() |
zoenen
Ik heb een hele leuk jongen leren kennen, maar hij durft niet te tongzoenen door faalangst enz.
Hij zegt dat hij dat ook niet bij anderen heeft gedaan, ook dat ik veel moet doen om hem over te halen. hoe kan ik dit het beste aanpakken? |
geduld hebben
laten merken dat je het zonder tongzoenen ook erg leuk hebt bij hem, dat het je daarvoor niet te doen is, maar dat je van zijn gezelschap wil genieten. maar hoe je hem aan het zoenen krijgt, dat weet ik niet. ik neem aan dat hij zich er gewoon over zal moeten zetten. zorg er gewoon voor dat hij zich helemaal op zijn gemak kan voelen bij jou, en dat hij zich nergens voor hoeft te schamen. lach hem gewoon nooit uit om iets dat hij doet (ik neem trouwens aan dat je dat zowiezo niet doet hoor ;)), complimenteer hem als hij je gewoon kust, moedig hem aan. niet opdringen, gewoon laten komen. |
Eerst een beetje met elkaars lippen spelen, gewoon een beetje aanklooien :p en geduld hebben, komt vanzelf wel goed :)
|
Een ander zoeken die niet zo moeilijk doet. Het leven is te kort om je tijd te verspillen aan iemand die er nog niet aan toe is.
|
Pijp hem (y)
|
zeg dat het je niet uitmaakt hoe hij het doet, dat je hem wil helpen, etc etc
|
Citaat:
de rest bedankt |
ja idd hem gewoon laten tonen dat je hem graag ziet zoals hij is. eventueel misschien met hem daarover praten? proberen te vinden waarom hij er net angst voor heeft! het zal gewoon afwachten worden , en als hij zich goed voelt bij u zal dat wel na een tijdje vanzelf komen!
|
Hoe erg is je faalangst als je er niet door durft te zoenen? :eek: Maar bouw het langzaam op, zorg dat je veel tijd met elkaar besteed en bij het afscheid nemen zelf het initiatief nemen en dan gewoon 1 kusje geven en kijken hoe hij daar op reageerd. Als hij weg rent dan zou ik nog maar even wachten met de rest ;)
|
In ieder geval niét wat DEChengst aanraadde, misschién wat Mat-Ice aanraadde ( ;) ) en definately je topic-titel aanpassen.
|
Citaat:
Maar misschien wel goed idee om gewoon een zoen te geven. @ mark almighty Kan topictitel niet meer aanpassen. Anders haddik het wel gedaan. |
Ik neem aan dat het gewoon komt omdat hij zich niet op z'n gemak voelt bij je. Bang is om je teleur te stellen ofzo. Dus neem de tijd ervoor en dan neem ik aan dat het vanzelf wel weg gaat van zijn kant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je weet dat hij jou ook leuk vindt, dan zoen je hém toch gewoon. Dan merkt ie vanzelf wel hoe leuk het kan zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga op bed liggen met hem, ga op hem liggen op bed, leg je hoofd naast de zijne en ga gewoon lekker liggen of praten, geef hem af en toe een kusje, als je hier genoeg tijd voor neemt, kun je hem op zijn mond zoenen en uiteindelijk zal je langzaam kunnen bewegen met je lippen en zoen je...
uit ervaring en het werkte... |
Uit ervaring weet ik hoe moeilijk het kan zijn om over die drempel te stappen. Het koste mij moeite om voor het eerst te zoenen door mijn angst en verlegenheid. Het is dat de ander veel initiatief nam, want anders was het na een paar maanden misschien nog niet gebeurd. Dus probeer initiatief te nemen, zodat hij misschien wat makkelijker over die drempel kan stappen. Als hij op een gegeven moment die stap heeft gezet, zal het naar mijn idee veel makkelijker gaan en zal hij er niet eens meer over nadenken of hij je wel of niet zal zoenen. Zo ging het bij mij ook.
|
zoals ik eerder tegen je heb gezegd, gewoon rustig aan doen. Op een gegeven moment krijgt hij van jou het vertrouwen en durft hij steeds meer van zichzelf te tonen, ook zijn tong dus... gewoon rustig de tijd nemen
|
homeau
|
Gewoon afwachten. En zorg dat hij op zijn gemak is. Als je merkt dat hij een zoen op de mond ook niet fijn vind, dan had ik gewoon met hem gaan praten. In een relatie moet je toch kunnen praten.
Sterkte meid en blijf volhouden. Offtopic: wat mij wel opvalt is dat de mannen over het algemeen lompe opmerkingen maken, op een paar na. Mark en bracelance zijn me bij gebleven, omdat zij wel normaal advies geven. Er zullen vast nog wel meer mannen zijn met goed advies, maar die namen zijn niet blijven hangen, sorry |
Citaat:
|
gewoon blijven proberen. hem op zijn gemak stellen en zeggen dat je het niet erg vindt, maar het wel leuk zou vinden als het gebeurd.
|
Citaat:
de rest bedankt en een kus vind ie niet erg |
Ik sta achter de conclusie van nare man, en de oplossing van het probleem van DEChengst.
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Als je hetero bent, maar toch verliefd bent op een (mogelijke) homo, je 'em beter kan dumpen. 2) Elke kneus kan tongzoenen, zo moeilijk is het niet. En als 'ie "faalangst" heeft, tja... dan ga je toch denken of 'ie niet liever mensen van het andere geslacht tongzoent. |
Citaat:
en hoe durf je op die paar dingen die hier staan te beoordelen dat hij homo is? jij kent hem niet, ik wel. Dus laat dat soort dingen achterwegen. |
Citaat:
Waarom wordt er dan zo snel de conclusie getrokken dat iemand homo is?:nono: |
Citaat:
2) Waarom zou hij zo'n angst moeten hebben? Zoals ik al zei, elke kneus kan tongzoenen, ook al doen ze het slecht. In het simpelste geval is het gewoon: 'tong er in stoppen en rondjes draaien'. Zo simpel als wat. En trouwens, als 'ie echt verliefd is, dan zou het het niet eens erg vinden om zijn vriendin af te lebberen. 3) Waarom ik dat durf? Zie bovenstaande redenen. |
Citaat:
Niet elke jongen is zoals jij.:rolleyes: |
Citaat:
En wat een zielige poging om mij "aan te vallen". Ik beweer helemaal niet dat ik alle "kneepjes van het vak" weet. Juist niet, maar ik heb nooit "tongzoen faalangst" gehad... :) |
Citaat:
2) ik zeg toch ook hij heeft wel met een meisje gezoend. En ik probeer achter de rest te komen! EN HIJ IS MIJN (nog) VRIENDJE NIET |
Citaat:
Als je alleen maar leest wat je lezen wil, en op alle andere opmerkingen aanvallend reageert, kun je beter naar de fancy of de tina-forums gaan. Hebben ze vast wel raad voor je. :rolleyes: |
Citaat:
maar jij hebt er ervaring mee dus? ik heb het over de mensen die echt advies geven. De mensen die jij noemde deden dat ook niet. Maar om hem maar meteen als homo te bestempelen vind ik ver gaan. I rest my case. |
ten eerste: het wordt nu meer een chat of er wel of geen agressieve toon wordt gegeven. Ik denk dat als je zo'n topic start er altijd mensen zijn die op agressieve toon (uit jouw oogpunt) reageren, als je daarop reageert ben je net zo fout bezig. Richt je dan gewoon op de mensen waarvan je de mening wel waardeert.
ten tweede: ik zou met hem gewoon even praten en vragen waarom hij niet wil tongzoenen, als ie bang is dan zal het naar verloop van tijd wel komen als hij vertrouwen in jou krijgt. Is het omdat hij het niet wil dan is het een gedeelte van hem wat jij moet accepteren. Kan je dat niet accepteren, dan moet je doorlopen. |
Ik wil even zeggen dat ik de 'adviezen' van RanC wel erg lomp en kortzichtig vind. 'Hij duft niet te zoenen, dus zal hij wel homo zijn?' Ik bedoel: what the f*ck? :confused: Dat slaat als een lul op een slagroomtaart, beste vriend.
Iedere 'kneus' kan dan misschien wel zoenen, maar niet iedereen durft meteen. Mijn (inmiddels ex-) vriendinnetje durfde ook niet meteen te zoenen. Nou, dat is toch niet erg? Ik had gewoon kunnen denken: nou, dan zoek het maar uit, zoals RanC en DEChengst aanraden, maar dat heb ik dus niet gedaan. En ik denk, Kwebbelientje, dat, als je hun 'advies' aanneemt, je later spijt zult krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt, je kan het proberen. Maar je moet wel beseffen dat je een kans hebt om dus de hele tijd tegen dezelfde muur op te lopen. Dat is volgens mij alles wat hij probeert te zeggen
|
Citaat:
got it ;) |
Citaat:
|
duidelijk homo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |