Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Tepels (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1033518)

Lagerfeld 04-12-2004 20:09

Tepels

Hey, ik ben een meisje van 18 en ik heb een probleem..
ik heb redelijk grote borsten maar mijn tepels zijn echt te groot vind ik en erg lichtroze..ik zou zo graag kleine donkere tepels willen hebben..verder is een tepel ook een beetje misvormd en ik heb sinds kort een vriend ...hij zit ook aan mn borsten maar ik wil liever niet dat hij ze ziet want ik schaam me zo..en ik wil ook niet dat hij aan die ene tepel komt zeg maar maar ik denk dat dat er toch van zal gaan komen..hij wil graag aan mijn borsten zitten maar hij heeft er denk ik een heel ander beeld van dan dat het is..verder ben ik erg tevreden over mn uiterlijk maar ik denk echt dat hij er zo op afknapt..zijn ernog meer mensen die dit hebben? of misschien mensen die een tepelhofcorrectie hebben laten doen..ik zou graag reacties willen
Thnx!!

niempje.. 04-12-2004 20:24

ik denk niet dat je je daarover zorgen moet maken! er zijn veel meisjes die niet blij zijn over hun tepels of borsten, en ze zijn nooit dezelfde! je vriendje zal het zeker ook niet lelijk vinden! hij zal heus niet slecht reageren! waarschijnlijk zal hij het niet eens merken...

tweeophetgras 04-12-2004 20:43

ik vind alle borsten top.
dit klinkt niet als afschrikwekkend in elk geval.

Evelyne1988 04-12-2004 20:50

ik denk idd dat je je geen zorgen hoeft te maken. iedereen is bovendien anders en dat is maar goed ook. als je vriendje daarop zal afknappen is ie je niet waard, toch? er zijn vele belangrijkere dingen en mss vindt hij het wel mooier, of ziet hij het idd niet.

tweeophetgras 04-12-2004 20:53

[cliché-mode]
het gaat om innerlijk! niet om uiterlijk!
[/cliché-mode]

Briseïs 04-12-2004 20:55

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand afknapt op tepels. Sowieso denk ik niet dat ze echt lelijk kunnen zijn.

tweeophetgras 04-12-2004 20:55

Citaat:

Briseïs schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand afknapt op tepels. Sowieso denk ik niet dat ze echt lelijk kunnen zijn.
je zou bijna gaan vragen om een foto.

justhanna 04-12-2004 20:58

Gewoon eerst afwachten hoe hij er op reageert zou ik zeggen...
Ik denk ook niet dat hij het een probleem gaat vinden...
Misschien kan hij je juist helpen je borsten/tepels te gaan waarderen... (y)

Ymir 04-12-2004 20:59

Citaat:

Briseïs schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
jij hebt makkelijk praten over tepels, met je beernipples :p

ontopic: ik persoonlijk zou er niet mee zitten. ik denk dat je vriend, als hij erover valt, niet iemand is waar je je verder mee in moet laten want als dat reden is voor hem om het uit te maken lijkt het me niet iemand om mee verder te gaan.
en je kan er wel mee zitten, maar je tepels zijn nou eenmaal zoals ze zijn, bij iedereen zijn ze net weer wat anders. don't worry about it (y)

Eresh'kigål 04-12-2004 21:08

Een wijze vriend van me zei ooit:

"Wanneer den tepelen hoog aan den hemelen verschijnen, DAN is het tijd om naar uw geboorteland terug te keren"

-2B! * 2002-

Sade 04-12-2004 22:04

Ik was eerst ook niet zo gek van m'n eigen borsten, maar nadat ik op voetbal ging en een elftal andere borsten zag was dat wel over :)

AngelLena 04-12-2004 22:12

Citaat:

Lagerfeld schreef op 04-12-2004 @ 21:09 :
ik heb redelijk grote borsten maar mijn tepels zijn echt te groot vind ik en erg lichtroze..ik zou zo graag kleine donkere tepels willen hebben..verder is een tepel ook een beetje misvormd en ik heb sinds kort een vriend ...hij zit ook aan mn borsten maar ik wil liever niet dat hij ze ziet want ik schaam me zo..en ik wil ook niet dat hij aan die ene tepel komt zeg maar maar ik denk dat dat er toch van zal gaan komen..

Daar mag je wel op rekenen ja. Mannen doen niets liever dan aan tieten zitten, vinden ze lekker op 1 of andere manier :D

hij wil graag aan mijn borsten zitten maar hij heeft er denk ik een heel ander beeld van dan dat het is..

Heeft hij een ander beeld, of heb jij dat? Denk dat jij je er meer druk om maakt dan hij.

verder ben ik erg tevreden over mn uiterlijk maar ik denk echt dat hij er zo op afknapt..zijn ernog meer mensen die dit hebben? of misschien mensen die een tepelhofcorrectie hebben laten doen..ik zou graag reacties willen
Thnx!!

Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt. Mocht je er nou echt mee zitten kan je denken aan een correctie, maar ga eerst bij jezelf na of het ECHT nodig is, dat zijn geen goedkope grappen en gaan gepaard met een flinke dosis pijn.

Al Murphy 04-12-2004 22:45

Ik vrees dat er veel dingen belangrijker zijn in een relatie en bij een jonge vrouw, dan de vorm en kleur van de tepel.

Ik wil graag geloven dat je je eraan durf te ergeren. Dat is menselijk. Het beetje mensenkennis dat ik heb, vertelt me dat een 'oppervlakkige' oplossing als cosmetische chirurgie je probleem nooit zal oplossen, maar dat je waarschijnlijk eerder op zoek gaat naar andere imperfecties.

Die zullen er ook wel zijn, en dat maakt verder geen fluit uit.

Madfet 05-12-2004 03:04

Citaat:

tweeophetgras schreef op 04-12-2004 @ 21:43 :
ik vind alle borsten top.
dit klinkt niet als afschrikwekkend in elk geval.

Jij bent al gauw met een dooie mus tevreden. :|

Als ik het goed begrijp is de ene tepel misvormd en de andere niet. Hmm, dat is eigenlijk wel het concept voor een horrorscenario. Ik kan best begrijpen dat die vriend daarop afknapt. Zou net zoiets zijn als een mercedes met een kapotte lamp aan de voorkant. :s

sybje 05-12-2004 03:13

@ Ts Met alle respect voor jouw gevoel. Maar waar maak jij je druk om, als dat het enige is dan bof je enorm. En neem van mij aan een tepel kan zeer moeilijk verkeerd zijn. Misschien als er geen tepel zou zijn dat ik me dan toch wel iets begin af te vragen, maar maak je niet druk meid.

Maak je maar geen zorgen let op mijn woorden "hij zal het denk ik geen eens echt opvallen en als hij het al doet dan boeit het hem geen fuck, let maar op meid."

tweeophetgras 05-12-2004 13:06

Citaat:

Madfet schreef op 05-12-2004 @ 04:04 :
Jij bent al gauw met een dooie mus tevreden. :|

Als ik het goed begrijp is de ene tepel misvormd en de andere niet. Hmm, dat is eigenlijk wel het concept voor een horrorscenario. Ik kan best begrijpen dat die vriend daarop afknapt. Zou net zoiets zijn als een mercedes met een kapotte lamp aan de voorkant. :s

doe je best knul.

Winner 05-12-2004 13:14

Ik denk dat de meeste jongens zo blij zijn als ze een tepel zien dat het ze niet uitmaakt dat ie wat excentriek is.

Tuinkabouter9 05-12-2004 13:14

Je moet je niet zown zorgen maken,
Ik heb ook redelijke borsten, en ook best grote tepels,

Was in het begin ook heel onzeker erover,
Maar mijn vriend kan dr nu niet meer vanafblijven,
En dan heeft mij ook best wel geholpen om dr blij mee te zijn

K zal je zeggen dat ik ze voorheen altijd weg probeerde te stoppen, maar ze nu soms juist accentueer...

Hoop dat je dr wat aan hebt...

Succes, en maak je niet zow druk dr om, het valt allemaal wel mee hoor...

Qimm 05-12-2004 14:44

Citaat:

Winner schreef op 05-12-2004 @ 13:14 :
Ik denk dat de meeste jongens zo blij zijn als ze een tepel zien dat het ze niet uitmaakt dat ie wat excentriek is.

MisterDJ 05-12-2004 14:56

Citaat:

tweeophetgras schreef op 04-12-2004 @ 21:55 :
je zou bijna gaan vragen om een foto.
:D :p

Sarah 05-12-2004 22:31

bij mijn weten vindt de gemiddelde jongen alle borsten van zijn leeftijd wel oke. En als hij je vriendje is dan zal hij wel helemaal niet vallen over een mismaakte tepel meer of minder.

Sartre 05-12-2004 23:59

als tepels echt te groot en te lelijk zijn kan ik daar dus echt wel op afknappen he! Niet dat ik gelijk zou stoppen met seksen, maar mooi vind ik iets anders. Kleiner, steviger en donkerbruin :o

MisterDJ 06-12-2004 07:18

Citaat:

Sartre schreef op 06-12-2004 @ 00:59 :
als tepels echt te groot en te lelijk zijn kan ik daar dus echt wel op afknappen he! Niet dat ik gelijk zou stoppen met seksen, maar mooi vind ik iets anders. Kleiner, steviger en donkerbruin :o
Jij helpt mensen ook nie echt aan een beter zelfbeeld :nono:

Aep <3 06-12-2004 10:22

Tepels zijn heerlijk!! :bloos:

Surprise 06-12-2004 10:24

Citaat:

Aep <3 schreef op 06-12-2004 @ 11:22 :
Tepels zijn heerlijk!! :bloos:
Harde (y)

Aep <3 06-12-2004 10:48

Rrrrr

Sarah 06-12-2004 12:15

Citaat:

Sartre schreef op 06-12-2004 @ 00:59 :
dat noemt men dan niet afknappen.

Lagerfeld 06-12-2004 14:50

ja..ze zijn ook weer niet zo heel groot als ik ze vergelijk met andere..ze zijn niet abnormaal maar ik had gewoon t liefst hele kleine tepelhoven gehad zeg maar,. maar de vorm etc is wel mooi..ik ben in iig blij met alle reacties en ik maak me er al veeel minder druk om..

tweeophetgras 06-12-2004 14:57

mooi zo:)

vijf 06-12-2004 15:10

Het is misschien moeilijk, maar als je er echt zwaar over twijfelt moet je hem dat gewoon vertellen. gewoon vertellen wat er aan de hand is en hoe je erover denkt. ik durf te wedden dat hij zich daar echt niet druk om kan maken hoor!

EZBlade_temp 06-12-2004 15:18

Citaat:

Lagerfeld schreef op 04-12-2004 @ 21:09 :

Offtopic:
er staat 19

Chimera 06-12-2004 17:59

Citaat:

Sarah schreef op 06-12-2004 @ 13:15 :
dat noemt men dan niet afknappen.
Hoe dan ook, tepels kunnen weldegelijk lelijk zijn. Dat dat niet overeen komt met jouw definitie van afknappen doet niet echt ter zake.

filia dei 06-12-2004 18:02

Ey, ik heb kleine borsten en grote roze tepels... nou jah... eigenlijk geen borsten en twee wijnvlekken boven op me borstkas... Maar goed... me vriendje ging niet over ze nek toen hij ze zag dus :), en hij had daarna nog steeds 'n stijve...
volgens mij kunnen tieten niet lelijk zijn...

Chimera 06-12-2004 18:04

Citaat:

filia dei schreef op 06-12-2004 @ 19:02 :

volgens mij kunnen tieten niet lelijk zijn...

Oh jawel.

juno 06-12-2004 18:45

Ook bij jongens heb je enorme verschillen in tepels. Sommige wat groter, sommige wat kleiner, en van lichtroze tot bruin. Met en zonder borsthaar eromheen. En het boeide me totaaaaaal niet. Ik vond de eigenaar zo interessant dat ik de bijbehorende tepels toch wel sexy vond, hoe ze er ook uitzagen. Het is gewoon iets wat bij die persoon hoort, en dus is het okee.

Maar goed, aan jongenstepels valt eigenlijk weinig te verpesten, als je er over nadenkt.

Dobomobo 06-12-2004 20:55

Og man... maak je geen zorgen...

als hij van je houdt maken je 2 bubbels echt geen ene moer uit..
anders is hij een zak!

Phie. 06-12-2004 21:01

Als je vriend afknapt op je tepels zou ik 'm sowieso niet hoeven. Hij vind jou leuk hoor niet je tepels.

Dobomobo 06-12-2004 21:02

Ja dat bedoel ik :)

Avalon_Mae 07-12-2004 00:36

Ik heb ook één rare tepel, en laat dat nou net de tepel zijn die mijn ex-vriendjes lief en grappig vonden. :) Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken, dat hij anders is maakt het voor hem waarschijnlijk alleen maar extra speciaal.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.