![]() |
mb
ff een stomme vraag..
maar hoeveel nummers kun je opslaan op een mp3 speler met 256 mb? iedereen zegt namelijk steeds wat anders en op internet kan ik het niet vinden... dankjewel, xxx |
Ik zou het je graag vertellen, als ik het zou weten, maar helaas moet ik je dit antwoord schuldig blijven :)
|
Ligt een beetje aan de grootte van je mp3-tjes, maar iets in de buurt van de 60 misschien wat meer. :)
|
Dat wisselt, want dat heeft oa de maken met de lengte van de tracks & met de kwaliteit daarvan.
Als we een gemiddelde nemen dan zou ik zeggen dat op een MP3-speler van 256 MB ongeveer 60 tot 65 nummers kunnen. |
Citaat:
maar iig, bedankt... |
Ga standaard uit van 1 mb per minuut. De gemiddelde track duurt 4 minuten dus idd zo'n 64 nummers.
Persoonlijk zou ik voor een mp3 speler van minstens een gigabyte (1024 mb) gaan. Of die Apple mini-Ipod, 4 gigabyte. Aangezien ik echter mijn hele collectie erop kwijt wil, wil ik zelf een 15 gigabyte Ipod. |
Je kan er 1 liedje opzetten of je kan er een 250-tal opzetten. Al naargelang de grootte van je liedjes en de bitrate. Maar op Hardware gaan ze een duidelijker antwoord kunnen geven!
|
Op de MP3 speler van mijn broertje met 128 mb heb ik gisteren 35 nummers op gezet. Alles gewoon converteren naar *.WMV als je mp3 speler dat kan lezen natuurlijk. En de nummers op een bitrate van 128 houden uiteraard.
|
Jeetje, op de mijne gaan er 10 :D Kreng is wel oud, uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mijne 10000, ben ik nu stoer?
|
Ik heb 40 gb helemaal vol, en ja, ik ken alles en heb dus ook alles gehoord :cool: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb er 1 van 128 mb en er staan op dit moment 51 nrs van goede kwaliteit op (y)
|
Citaat:
|
Dit hoort eigenlijk op Hardware.
Alleen: dat wist je al. En je wist ook al hoeveel nummers er op 256 mb kunnen. (zie hier) dus ik vraag me werkelijk af waarom je dit topic nog geopend hebt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |