![]() |
Computer in de fik?
Ik zat net achter mijn computer (nu achter die van mijn vader) en op een gegeven moment stond dat ding helemaal vast. Resetten lukte niet meer en hij wilde ook niet uit, dus toen trok ik de stekker er maar uit (het enige dat ik nog kon bedenken :D :p )
Ik deed de stekker er weer in, en toen gaf de computer een paar keer een knal en ik rook een brandlucht. Dus toen trok ik de stekker er snel maar weer uit. Wat een stank trouwens (n) Wat was dat in vredesnaam? En die computer kan ik nu zeker wel afschrijven, of niet? :| |
Het moederboard en/of de voeding zal wel gaar zijn. De harde schijf is volgens mij nog wel goed, dus alle gegevens zijn niet kwijt (denk ik).
Oorzaak is waarschijnlijk ergens een ophoping van stof die zich heeft verzameld in de computer. |
heb je soms zo'n schakelaart overgehaald op de voeding? zo'n 230/110 volt schakelaartje?
|
Een paar keer een knal, dan heb je denk ik wel een probleem...
|
Citaat:
Geen idee waar zo'n schakelaartje zou moeten zitten :D |
Citaat:
|
Idd wat Dukko al zei, voeding gefrituurd :P.
Hopelijk is de rest nog intact maar dat zou je dus moeten testen. :) |
Citaat:
Ik ben computer-dom :p Ik hoop dat m'n bestanden er nog zijn (profielwerkstuk etc :| ) |
Citaat:
2 knallen => iets meer kapot 3 knallen => nog meer kapot .... ..... Geldt niet altijd hoor, maar in het algemeen gaat het wel op denk ik. Ik heb het ook een keer gehad. Toen ging mn voeding en mn videokaart eraan. Gelukkig bleef mn moederbord heel. |
Citaat:
Nou ja, ik hoop dat het meevalt :) kutding :p |
Citaat:
|
Ik zou ff een andere voeding proberen, en dan zou ik ff een kundig iemand er bij halen en ff een voeding LENEN niet kopen
|
Citaat:
M.a.w., zo'n analyse slaat natuurlijk nergens op. :) Knallen uit PC's buiten first-person-shooters om, betekenen altijd narigheid. Test je hardware, en je weet wat er kapot is. |
Euhm, ik heb er naar laten kijken en alles is kapot :(
Niets werkt meer, de harde schijf is ook kapot :( Weg al m'n werk :( Nou ja, bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag :) En het was inderdaad iets met de voeding (n) |
Tis toch leuk, mag je alles weer een keertje doen.
:D |
Citaat:
|
ach jij, je ziet alles te donker in, ben blij dat jij niet ontploft ben, of dat je huis in de fik stond.
Je moet altijd positief denken. Naja, ik krijg een kaak stoot van jouw, sta gewoon op en ga door met leven :P |
Citaat:
Tja positief denken, erger kon het niet ;) Ik bedoel, je huis (of de persoon in kwestie haha) gaat niet snel fikken van een brakke pc...het kan natuurlijk, maar die kans is best klein. |
Naja het is zowizo kut als je pc gefrituurd is, maar om dan beetje depri zitten te doen helpt het ook helemaal niet.
Je kan beter positief denken, en tja die verloren bestanden, is pas een probleem als je ze nodig hebt. Maar jah een computer fucked up is toch weer wat geld naar de klooten! |
je huis vliegt daardoor echt nie in fik hoor
der zit toch giftige stof in pc's :p die brandvertragend is... |
Citaat:
|
Sorry weet het ook niet hoe het komt.
Vonkje lost gesprongen of zo. Maar ben gewoon vrolijk :D. Komt waarschijnlijk door het te veel eten van chocolade. Ben alleen niet te vreden over wat erna gaat gebeuren :P |
Citaat:
Citaat:
|
Vonkje niet zoals in jouw pc hoor :P ;)
Tja, chocolade wordt ik dik en krijg ik puistjes :P. Dus moet ik weer lijnen! |
Citaat:
Chocola is goed voor je, want er zit iets (naam vergeten) in dat zorgt dat je blij wordt en het maakt dat je je verliefd voelt blabla :P :D |
Waarom denk je dat ik zo positief ben :P, combinatie van allebei :D.
Maar gewoon 2 dagen niet snoepen en gaat alweer beter :D |
Citaat:
|
Het gebeurt, backups maken voortaan dus :)
|
Tuurlijk wel. Gewoon alleen eten als je honger hebt, een keer wat meer fruit eten of zo.
Maar gaat wel heel offtopic hiero. Maar je moet gewoon niet treuren :p, anders chocolade eten!! Ik wil nog altijd een chocolade kick/ overdosis krijgen :D Zou je kunnen krijgen zegt men. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt :cool: (Stiekem ben ik wél slim hoor :p :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Bring it on!'
Laat alle negatieve invloeden van je af stromen, denk positief! |
Lekker zo'n pc in de fik
|
ik denk dat een stel terroristiche kevers een aanslag op je pc hebben gepleegd :eek:
|
Citaat:
|
Welnee, het waren extremistische kabouters uit Staphorst.
|
Citaat:
Ga er nooit meer heen! |
Liever Staphorst dan Mekka! (y)
|
Citaat:
|
haha wat is dit :D
ga ff op psychologie zitten met je positief :D although ik goed kan leven met die uitspraak. |
Tis helemaal fout wat ik heb gedaan, daar mij is iedereen offtopic gegaan.
En psychologie is niks voor mij, veel te ingewikkeld. Maar positief moet je altijd denken. Anders wordt je zo een mafketel. Niks voor mij. 'Het spijt me vader, ik heb gezondigd.' :( |
Citaat:
Citaat:
|
Speelkwartier is voorbij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |