![]() |
haaruitval ? wa kan ik er tege doen ?
ik heb dus al tijdje last van haaruitval en ge begint meer en meer te merken da ik er last van heb , ben er al es voor naar de dokter geweest maar die wist nie wa ik had , had zelfs bloed laten trekke en niks abnormaal , ma heb ook geen stress , ...
Ik heb nu ook nog een afspraak gemaakt met een dermatoloog ma da is pas voor binnen 2 weken en ik wil helemaal niet zolang wachten begin me echt zorgen te maken , is er mss geen medicament da ik kan pakke da er tege helpt ? zonder dokters voorschrift ? |
Ben je erg gestressed op dit moment? Haaruitval heeft namelijk meestal als oorzaak stress en ik kan dat bij mij ook heel duidelijk merken. Medicijnen er tegen weet ik niet maar het is goed om stress te vermijden.
|
|
nah , heb geen last van stress , en denk ook nie da het komt door die winter herft zomer dingen situatie , ...
|
Ik denk dat je gewoon op die afspraak met je dermatoloog moet wachten. Die zal je misschien wat voorschrijven, ik denk niet dat je voor die tijd iets kunt doen, behalve stress vermijden dan.
|
maja examens staan voor de deur he , he nog nooit stress gehad met examens , dus da zal nie echt een probleem zijn :)
|
Ik heb t ook alleen al vanaf de zomervakantie dusss.... en niet voor naar de dokter geweest want zoveel mensen hebben er last van valt niks tegen te doen.. kan ook aan het weer liggen.. maar alsik nu mn haar vast pak kan ik er zo een hele pluk uithalen... zonder dat ik er iets van voel.. maarja zolang je nog geen kale plekken hebt.. dont worry
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |