![]() |
Trio
Wie heeft er ooit een trio gedaan, of zou het wel eens willen doen?
|
Nooit gedaan, en je bent geen man als je dat niet eens zou willen doen met VVM.
|
Citaat:
|
Citaat:
^^ met stom |
Citaat:
|
Wel eens MMV gedaan. Is weer eens wat anders hè..
|
Citaat:
|
Het lijkt me wel wat, maar ook liever niet want je kunt er mee je relatie op het spel zetten en dat wil ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en beestjes. als ze heel verkouden is.
|
En met een stuk neusslijmvlies, als je een mes aan je lul hebt :rolleyes:
|
mmm alleen slijmvlies? knap heur.
|
Zelfs beestjes :| Waarom doe je een mes aan je lul? Doet-het-zelf-kitje besnijdenis ofzo?
|
Citaat:
|
Tering man....Ali B's en de 70 Rob en Nico's?
|
Nou ja, het hele idee van twee mannen die je volkomen aanbidden en alles voor je (met je) doen is natuurlijk op zich niet verkeerd :o, maar ik zie mijn vriendje nog niet zo snel flikflooien met een jongen en mij delen vindt ie ook al niet leuk.
En hoewel ik op zich niet negatief sta tegenover seks met meiden, vind ik het niks om mijn vriendje te delen. Daar blijven andere meiden maar mooi vanaf. Voorlopig komt het er dus niet van*grinnikt* En een echt triootje heb ik niet uitgevoerd, nee... ik ben gevlucht voor het serieus werd. Zonder mij is het overigens ook niet serieus geworden. Hmtja. |
Tjo hee, doe ik mijn best om serieus te antwoorden, spammen ze het topic vol. Never mind.
|
Ik heb het er uiteraard weleens over gehad met 2 vriendinnen, maar toen ze mij wat te serieus aankeken terwijl ik aan het lachen was heb ik tijdelijk het contact verbroken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah, lijkt me niks.
|
Nooit gedaan.
MMV :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keer gedaan :o (ik was zelf op dat moment de 'buitenstaander' die erbij gehaald werd. VVM)
Doen we niet meer (als een echte man betaamt kan ik mezelf maar op 1 ding tegelijk concentreren en dan zijn 2 dames heel vermoeiend :o) EDIT: MMV zou ik nog wel willen proberen maar dan ook als buitenstaander want ik zie weinig in het idee mijn vriendin geneukt te zien worden door een andere gozer :o |
Citaat:
|
a) nog nooit gedaan
b) het is de fantasie van elke man om het met 2 vrouwen te doen (uitzonderingen daargelaten) c) de kans acht ik zeer klein dat het in een relatie mogelijk is |
nooit gedaan, lijkt me ook niets. Sociale dingen met zijn drieën zijn nooit handig, zeker niet als twee daarvan een relatie hebben; als er dan ook nog een seks bij komt kijken wordt het wel helemaal ingewikkeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
*seconds that opinion* |
Ik zou ooit wel eens een trio willen doen. Maar niet in een relatie. En niet met twee mannen.
|
Citaat:
Omdat 2 mannen teveel van het goede is. Maar als er maar 1 man is, is er maan 1 piemel, en dat wordt dan ook weer geruzie enzo. |
Citaat:
|
MMV gedaan....
En is heeeeel leuk :P Ze gingen niet aan elkaar zitten ofzo en ik had het dus behoorlijk druk, maar we doen het zeker nog een keer over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
MMV wil ik nog wel een keer proberen. MVV misschien, ooit, in een lichtelijk aangeschoten/gekke bui :| maar dit alles wel buiten een relatie, aangezien ik het niet zo zou zien zitten, wanneer andere met mijn vriendlief aan de kloterij gaan :o :p
|
Ik zou het wel willen doen later... gewoon alle vormen... behalve 3 mannen... das wat moeilijk voor mij.. maar VVV, VVM, VMM alle drie lijkt me wel geil.
|
MVV trio 1 keer gedaan, en dat was super IMHO. Beetje onzin dat je als man 2 vrouwen zou moeten 'vermaken', een trio is een trio, en geen 2-op-1 bedoening. Wat me het meest aanstond was 2 meisjes met mekaar zien vrijen, en seks hebben met iemand terwijl iemand anders 'toekijkt' (kennelijk een beetje een exhibitionist).
Een MMV trio lijkt me ook wel wat trouwens. Als het tijdens een relatie zou zijn zou ik het alleen niet willen met een andere jongen die haar echt leuk vindt, of een ex van d'r is ofzo. |
Citaat:
Ik was echt alleen bezig met 2 jongens en zij met mij, zij niet met elkaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij een MMV zou het voormij ook meer een kwestie zijn van 't meisje op alle mogelijke manieren 'nemen' hoor, maar dan is het nog niet echt een kwestie van 2 op 1. 'T meisje kan ook best een actieve rol spelen. Maargoed, dat hoop ik nog eens mee te maken. Bij een MVV trio vind ik 't in ieder geval wel een pre als de meisjes met mekaar gaan vrijen. Da's erg lief en sexy IMHO. |
Lekker hoor mvv
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |