![]() |
kaarsvet
We hadden een meningsverschil over kaarsvet op de kandelaar. Mijn baas vond dat het voor een eetcafé wel leuk was en voor een restaurant juist niet. Wij vonden dat de kandelaar altijd schoon moest zijn. We zijn dus benieuwd naar jullie mening.
|
Het ligt eraan wat voor sfeer je wilt hebben.
maar persoonlijk zal het me een zorg wezen |
Het kan me niks schelen. Als het er niet zit valt het me niet op en als het er wel zit is er een kleine kans dat ik 't eraf ga zitten pulken als ik me verveel, maar dan nog denk ik er niet over na.
|
Dat zal me echt een zorg wezen, dat is iets waar ik niet naar kijk als ik uit eten ben..
|
Daar kijk ik nou eigenlijk nooit naar als ik in een restaurant ben. Ja oke, ik zie wel of er kaarsvet op een kandelaar zit of niet, maar dan heb ik nou niet meteen zoiets van 'bah, wat een vies restaurant, daar wil ik nou nooit meer heen'.
Maar als je een viersterren restaurant hebt met heel luxe en dure dingen zal er natuurlijk door de gasten op ieder klein ding (dus ook kaarsvet op een kandelaar) gelet worden. Daar is het dan wel weer belangrijk dat er geen kaarsvet op de kandelaren zit. |
Daar let ik echt niet op als ik uit eten ben.
|
het boeit me geen ene fuck of het er zit. Het staat best wel leuk dat kaarsvet maar ik ga het toch afpulken. Je moet meestal zooo lang wachten op je eten:p
|
Citaat:
|
het kan mij niet schelen.
Over het algemeen is in een wit, blinkend restaurant/eetcafe een kandelaar zonder kaarsvet logischer en in een klein intiem restaurant/eetcafe eentje met logischer. Maar ik ga er niet echt op letten. |
Dat zal me echt een zorg wezen, daar let ik echt nooit op.
|
Boeiend.
|
Interessánt (y)
|
Het zal me een zorg wezen, alsof iedereen daar het restaurant/ eettentje op zal beoordelen :p
|
Citaat:
|
het zal me een zorg wezen
|
nou, das duidelijk. we kunnen stoppen met kaarsvetkrabben :D bedankt voor de reacties!
|
Citaat:
|
Dit gaat niet echt over het eten of drinken zelf.
Eten & Drinken ---> De Kantine En ja: ik vind dat wel stijlvol. |
och, sfeervol :)
|
Ik vind het altijd leuk om met kaarsvet te spelen: het langs de kaars gieten, dat laten stollen, eraf pulken, opnieuw laten smelten in het vlammetje, en zo voorts. Ja, dáár kan ik me uren mee vermaken.
|
Citaat:
|
Ik onthoud me van stemming daar ik vind dat dit met de sfeer in het café of restaurant te maken heeft.
|
hangt van het restaurant af heh.
|
Ik vink graag dingen aan. :)
Waar is die optie :( Nou dan maar optie 2. |
Zolang het bier op gekoelde temperatuur is zal het mij niet zoveel uitmaken hoor :)
|
Ik heb overigens ook op de tweede optie gestemd. :cool:
|
het zal me een zorg wezen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt van de sfeer enzo van het restaurant af of het erbij past.
En het is maar wat je bezighoudt, he. |
boeiend
|
Weg met dat kaarsvet.
|
het zal me een zorg wezen.
en het wijkt af naar..eh..wat was t ook alweer.. nouja ik vind het vaak wel mooi...anders is het alsof dat de eerste kaars die op de kandelaar staat. ik zag eerst ook een hele grote schaal waarin een grote kaars stond. en daarom heen zaten allemaal sporen (of hoe je het wilt noemen) van kaarsvet, t was gewoon een heel kunstwerk. prachtig :) (y) |
Who cares :o .
|
Citaat:
|
als het er ligt ga ik ermee prutsen, dus ik denk dat het in het voordeel van het café is, dat de kandelaar schoon is..
|
Wat een kutpoll zeg
|
nee, wat voor zaak het ook is, de kandelaar moet schoon zijn
Ik vind het best wel vies als kandelaars echt vol met kaarsenvet zitten. Dat van die dag mag wel, maar daarna wordt het vies/stoffig. |
Waarom heb je een kandelaar als er vet op gaat zitten? Dan kan je beter die kaars op tafel zetten.
|
En dan nu in de categorie minst interessante topics...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's weer eens wat anders dan een moskee. |
Citaat:
|
een restaurant is wat deftiger en strakker. Een eetcafe is rommeliger en gezelliger bedoeld, dus het past wel in een eetcafe en niet in een restaurant
|
Citaat:
|
In een eetcafé mág het, maar liever niet. Restaurant helemaal niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |