lever
Ik word echt helemaal gek van me gezondheid...
Ik loop elk jaar de veirdaagse van Nijmegen, nou heb ik dit jaar eerst de vierdaagse van Apeldoorn gelopen, dat was 30 lkm per dag. Dat ging goed tot de 2e dag, ik kreeg toen veel steken in me zij me rechterzij, die steken kon ik minderen door op die plek goede kracht te zetten, ik heb dus gewoon die dag gezellig uitgelopen, de 3e dag heb ik weer gelopen, maar dat ging fout, elke keer als ik een druk op de plek wilde doen, dan kon dat zelfs niet meer, ik heb die dag dus met jah, redelijke pijn gelopen wat 's avonds alleen maar erger werd, ik moest van de groep waarmee ik loop naar de dokter, heel leuk, ik heb een hekel aan dokters, maaar ik ben gegaan, ik had een geirriteerde lever, wat het presscies is? geen idee, maakt me eigenlijk niet zo super veel uit, ik mocht doorlopen, maar hij raade me het wel af... Ik ben dus eigenwijs en heb hem uitgelopen, maar die week erna moest ik Nijmegen lopen, 40 km per dag, die heb ik maar afgezegd, maar wel mee gegaan, ik had er overal nog last vaan, maar heb dus wel de groep kunnen verzorgen... Het werd na Nijmegen al snel minder en ik voelde het alleen maar bij het fietsen, maar tot nu... De steken zijn weer terug, heeft iemand dit ook gehad en weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik heb namelijk niet echt zin om alweer naar de dokter te gaan, de laatste keer was met die lever, maar ik wil echt niet nog een keer vreselijk, dus iemand??
Bedankt!!!!!! Liefs Inge
|