![]() |
Wat raakte je vandaag *deel 3*
Deel 2 is vol....
|
R.E.M. - Leaving New York
Mooie tekst *zoekt op* It`s quiet now and what it brings is everything. Comes calling back a brilliant night I`m still awake. I looked ahead I`m sure I saw you there. You don`t need me to tell you now, that nothing can compare. You might have laughed if I told you, you might have hidden the frown. You might have succeeded in changing me, i might have been turned around. It`s easier to leave than to be left behind, leaving was never my proud. Leaving New York never easy, I saw the life fading out. Now life is sweet and what it brings I tried to take. The loneliness, it wears me out, it lies in way. And on our lost till in my eyes, a shadow, a necklace across your thigh, i might have lived my life in a dream, but i swear, this is real. In my future some shadows like glass but carry your future, forget the past but it`s you, it`s what i feel. You might have laughed if I told you you might have hidden the frown. You might have succeeded in changing me i might have been turned around. It`s easier to leave than to be left behind, leaving was never my proud. Leaving New York never easy, I saw the light fading out. You find it in your heart, it`s pulling me apart. You find it in your heart, change I told you, forever, i love you, forever. I told you , i love you, i love you, forever. I told you, forever, i love you, forever. I told you, i love you, i love you, forever. You might have laughed if I told you you might have hidden the frown. You might have succeeded in changing me I might have been turned around. It`s easier to leave than to be left behind, leaving was never my proud. Leaving New York never easy, i saw the life fading out. Leaving New York never easy, i saw the light fading out. Leaving New Nork never easy, i saw the life fading out |
Dat 2 van m'n vrienden dachten dat dat voor mij zo speciale meisje mij ook wel zag zitten.
|
dat ik zomaar over mijn eigen grenzen ging (en t ging goed fout)
|
dat ie zei dat ie me leuk vond ... :bloos:
|
dat hij zijn rijles verneukt heeft doordat hij teveel aan mij moest denken :mad: ligt toch niet aan mij dat hij zich niet kan concentreren langer dan een uur?
|
Het liedje van Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia op het moment dat ze begon te vertellen.. :(
|
het gesprek bij 't riagg en m'n moeder die huilde.
en het is mijn schuld... :( |
Dat een jongen op een heel sarcastische toon zei toen ik langsliep: 'Tering, wat is zij lekker.'
|
het besef dat ik gisteren moest huilen in de armen van mn vriendje.. omdak zoveel om hem geef.. :bloos:
|
M'n eigen sneuheid.
|
Het contrast van mijn leven en hoe ik me daarbij voel.
|
Het tentamen dat ik nooit zou halen..
Ik ben opeens zooooo trots op mezelf! |
Ik zat in m'n werkcollege... Proberen wakker te blijven... De blikken van de groepsdocent vermijdend... Luisterend naar de anderen... En toen zoemde m'n mobieltje en schrok ik me rot! Hmm, SMS-je. Benieuwd van mij. Dadelijk in de pauze maar eens even lezen. En wat blijkt?? Van die ene goede vriendin, die ik al zo lang niet meer gesproken of gezien heb. Ik ahd me namelijk voorgenomen dat het contact nu eens van háár kant moest komen. En net toen ik de hoop op had gegeven, een SMS-je: 'Hoi Mark, hoe gaat het met je? XXX A.' 's Avonds drie kwartier met d'r aan de foon gehangen.
M'n hele maandag goed! :) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Een gesprek dat ik had met een vriendin van mij, waarna zij in tranen op mijn schouder eindigde.. En ik natuurlijk vrolijk een rondje meedeed.
*En dat verdomde pokke jong, dat me weer's (zoals in maart) een klote streek leverde :mad: (de volgende keer castreer ik hem hoogstpersoonlijk:|) |
-Een klein, lief, schattig jongetje die in de trein vroeg of de plaats naast mij nog vrij was, zo lief! :)
-Toen ik wakker werd in de trein zei een man heel lief ''we zijn in Emmen hoor!'' toen ik hem met een gaar gezicht aankeek, ook schattig! -Het gedicht van een goede vriend van me, erg mooi! |
Dat mn huisgenoten best wel vaak langskomen om te vragen of t wel goed me me is nu ik griep heb :)
|
Dat ik me klasgenoten vroeg wanneer we eindelijk gingen werken aan het project en dat eigenlijk subtiel werd gezegt dat ik niet moest zeiken :|
|
Dat verhaaltje van m'n vriend in z'n dagboek
|
dat de maatschappelijk werkster zei dat ik goed heb nagedacht over de dingen.
en dat ik het goed kan verwoorden. ze begreep me. en dat terwijl ik me heel raar voelde bij de gesprekken met d'r en dan meestal niet uit mijn woorden kan komen. of niet goed kan zeggen wat ik bedoel. |
De complimenten die ik van hen kreeg.
Haar begrip voor mijn afwezigheid. Horen wie mijn 'nieuwe' zou worden.. :( |
Dat ik zomaar een smsje kreeg van een speciaal iemand. :)
En dat een van m'n vrienden zich zomaar openstelde. |
dat hij vandaag zei dat tie me haat.
|
mn spierpijn van het aller-eerste-keer-in-mn-leven gesnowboard hebben
|
Opmerking van een vriendin :) Een andere vriendin vroeg me wat ik voor mn verjaardag wil, waarop ik antwoorde weet ik niet en wat ik heel graag wil kan jij me niet geven. Waarop die vriendin zei dat ze hem wel te pakken zou krijgen en hem een rood strikje om zou doen :o Het is alleen de vraag of de persoon in kwestie dat zo leuk vindt :D
|
owja, en het bleek dat de huisarts bang was dat ik last van schizofrenie begon te krijgen.... :|
|
een goed gesprek met een goede vriendin van mij over een vreselijke situatie waar mijn vriend nu in zit. dat grijpt mij ook enorm aan, en dan is het fijn dat er een vriendin is die open staat voor je verhaal en wil luisteren.
|
Een oud mannetje die mij heel lief gedag zei.:)
|
Het nieuws dat ik vandaag hoorde, niet positief..
meisje uit mn klas met een poging tot zelfmoord.. (maar ik geloof dat ik hier niets over mag zeggen verder ivm forumregels,, maar ik was hier echt heel erg door geraakt, geschokt..) |
Dat mijn beste vriendinnetje aan de telefoon aan het huilen was omdat haar ex met een ander meisje naar bed is geweest. En ik niet eens naar haar toe kan door de afstand. :(
|
een mailtje
|
Dat ze zei dat ze nu ze niet meer ongesteld wordt het wel heel ontzettend moeilijk voor haar blijkt.
En dat ze nog iets vertelde waarbij ik ernstig de neiging had om te zeggen; Ja, dat snap ik. Ik doe dat ook. (wat ik niet gezegd heb) |
De groep.
|
dat ik hoorde dat zij het had vertelt terwijl alle leraren erbij zaten... ze weten het nu dus allemaal... :o :s
|
haar msnplaatje dat precies uitbeelde wat ik voelde..
|
- die ene jongen die wel met heel leuk verhaal over mij kwam:o
- die ontiegelijk lieve vriendin die die ene jongen wel wil vermoorden (& als ze het doet, doe ik mee:mad: ) - Ries die op de tuin zei dat hij altijd vrolijk werd als hij mij zag:) |
Graafmachines in de tuin om 8.15u toen het me EINDELIJK ging lukken om in slaap te vallen. :mad:
|
een mailtje, een smsje dat ik niet heb gekregen en een balpen
|
Gedachten, verlangen en ga zo maar door....
|
gesprek met een vriend van me
|
Niets.. :(
|
dat we gisteren allebei traanogen kregen (op een ander moment) omdat we zoveel om elkaar geven.
een smsje waarin hij zei dat hij 'ons' echt heel erg mooi vindt :) |
dat ik na 2 jaar (realiseerde ik me vandaag) zoeken toch nog vrienden heb gevonden waarbij ik me thuis voel.
|
Eigenlijk gisteren, die opmerking van een klasgenoot, vond ik wel heel leuk om te horen. En die lerares die zo lief was.. :)
|
dat mijn collegaatje zo blij was dat ik me weer beter meldde...
|
dat mijn moeder zichtbaar moeite deed om goed te reageren.
|
Het gesprek met mijn broer...
|
dat ik er8ter kwam dat ik me weer heb laten meeslepen door mijn eigen stomme gevoelens.
dat ie me waarschijnlijk helemaal niet leukvind maar het wel leuk vind om af en toe mee te kloten.. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |