![]() |
Italiaanse Melodieuze Vegan Metalcore
MEMORIES OF APOCALYPSE
http://www.memoriesofapocalypse.com/...s/moa%2099.jpg www.memoriesofapocalypse.com mp3: In Winter Ze komen vanaf eind december deze kant op, als je de kans hebt om ze uit te checken, zeker doen! |
Italiaanse melodieuze vegan metalcore?
Ik denk niet dat ik dit leuk vind. |
klinkt als een nieuwe soort diepvries pizza van Dr. Oetker (n)
|
dr. oetker pizza's zijn relaxt (y)
|
Nieuw: De Memories of Apocalypse pizza! Nu volledig met plantaardige olie bereid!
Die foto roept bij mij niet echt de intentie op om het nummer te luisteren. Maar het zal vast erg gaaf zijn |
Lol
|
Citaat:
|
Whats next, Cheese & Salami-core?
|
ik heb het geluisterd.... :(
|
Italiaanse melodieuze vegan metalcore.
Man...meer hoef je infeite niet te zeggen. |
Ze doen zich wel heel posi voor, maar volgensmij is die foto meer zo eentje waar ze een half uur in die pose voor hebben moeten staan.
|
Citaat:
Citaat:
|
In principe zijn die lui vegan en dus m'n mati's, maar ik kan het nu echt niet opbrengen te liegen dat ik hun muziek goed vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik leg de link tussen het Vegan zijn en wat dat met de muziek te maken heeft niet eigenlijk....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus Hitler was een hippie?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van dit soort muziek word ik onthoofdingsmoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was even bang dat dit een heel vervelend en kansarm topic zou worden...
:cool: |
xhehehex
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu al zin in groezrock dankzij het hoge xmallotenx gehalte,
lekker bier drinken en veel worst eten, en grapjes maken over sex. hihihi. (y) Oh, ik ga even generalizeren, ik ken best veel mensen met een redelijk tot hoog opleidingsniveau, maar ik kan niet zeggen dat daar zo`n pro-gras vegan boomknuffelaar tussenzit..wel wat vegetariërs maar die zijn niet zo irritant. Dus waar ligt het toch aan :confused: - Carn provoceerd en krijgt dadelijk op de terugweg naar huis een mes in het hart ;P - |
Zijn er ook pro-vlees bands? :confused:
|
Citaat:
|
meatloaf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat gooien vegan death metal bands dan het publiek in? rotte bloemkolen?
|
Bloemkolen, tomaten, patat gebakken in zonnebloem olie, noem het maar op
|
En volledig rubberen schoenen niet te vergeten.
|
Stront.
|
niet fokken met vegetarische metal mensen met leervrije schoenen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sterkste is nog dat de zanger van Meatloaf vegetarier is. (http://www.ivu.org/people/music/) |
hahaha toen ik de titel zag van t topic wou ik ook al reageren met 'zijn er ook vleeseter-metalcore bands dan' maar iedereen was me voor
maargoed, als ze zichzelf al zo'n term aanmeten verdienen ze het niet om gecheckt te worden |
sound like crap to me..
Na 3.40 minuten ben ik tot de conlcusie gekomen dat o zone nog luisterbaarder is , Tevens is dat muziek technisch beter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |