![]() |
[HP Laptop]
Ik heb hier dus een HP Laptop en moest eens formatten, ik heb dus geen drivers voor m`n netwerkkaart en wil er graag mee internetten.
Het is een ingebouwde lan en v.912 modem ofzoiets.. weet iemand welke drivers ik nodig heb ? dank U |
90% van de moderne hardware wordt tegenwoordig in Windows XP automatisch herkend. Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt dat ding te formatteren en dat ie niet herkend werd?
In dat geval hebben we toch echt wat namen en specificaties nodig anders wordt het wel erg moeilijk gokken. |
|
bedankt mannen, dit is een illegale windows cd... misschien heb ik iets vergeten... volgens mij heb ik die netwerk install overgeslagen :o
|
Daar heeft het niks mee te maken, je moet gewoon ff een driver downloaden ;)
|
Ik help je nog even:
http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h...&lang=en&cc=us Aangezien ik er toch vrij vaak ga. Ikzelf heb een zv5223 ofzo, dat ik kies de z series. Misschien is dat voor jou anders. Het exacte modelnummer, bv zv5223 heb je wel nodig. Normaal staat dat op de doos of op de onderkant van je laptop dacht ik. Maar even ter zijde, iemand die weet hoe dat programma heette dat je sowieso kon helpen bij het nagaan van welke hardware je had. Van scisoft wast het dacht ik? |
Everest Home Edition, www.lavalys.com :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |