![]() |
waar ken jij je (ex) vriend(in) van?
heeej waar kennen jullie vriend(in) van?? Ik ben namelijk hard op zoek en kweet niej waar ik moet zoeke :( Kheb maar 1 x een egt vriendje gehad, en wil er nu wel weer 1 ben al een heel jaar op zoek... :( kunne jullie me helpe??
|
school, internet, sport, vrienden van vrienden, vakantie, uitgaan...
|
via via
|
Stel je niet zo aan.
|
Via een andere ex weer :bloos:
|
mag aub breezersletjestaal uit??
|
Zoeken is sowieso niet goed, t moet gewoon gebeuren :)
|
van school
mijn ex-vriend ken ik van dansles, wat een goede tip is; voor een 15jarige is dansles bijna een garantie voor verkering. oh enne, niet te hard zoeken. Dan kom je wanhopig over. Mocht je daadwerkelijk wanhopig zijn: stel je niet aan, je hebt nog alle tijd. |
van school.
|
van het uitgaan :bloos:
|
Van internet :D Het forum van het Flevo Festival.
|
school
maar voor jou, hoe harder je zoekt des te minder zul je iemand tegenkomen, en 1 ex is toch niet zo'n ramp .. iok heb er ook maar 2 (waarvan 1 nu weer mn vriend is)... gewoon rustig rondkijken joh komt wel |
Via deze gele onzin :o.
|
Citaat:
mijn vriend heb ik leren kennen in een discotheek |
Citaat:
|
Msn :o
|
Van school en van een internetforum (nee, niet deze).
|
hij zit gewoon in mijn vriendengroep.
|
Via Nerf Herder (y)
|
Ken ze eigenlijk allemaal via scouting, waar ik al poosje niet meer bij zit..
En potentieël vriendje (hoop dat t nog wat wordt...) ook via scouting... |
Tjah mijn ex ken ik via de chat.
En mijn vriendin van nu ken ik via school. |
sorry 't komt misschien wanhopig over maar dat is eik hemal niej zo.. kben wel op zoek want heb er behoefte aan...
|
en wattis breezersletjestaal?????
|
Vriendengroep.
|
Allebei de ex-vriendjes via school (beiden ook nog eens van dezelfde opleiding :D )
|
ene van school andere via mn beste vriend en uitgaan
|
Citaat:
|
uitgaan
|
school
|
school, uitgaan, concert
|
Huisgenoot van mijn broer
|
eerste ex: in het zwembad leren kennen
tweede ex: kende ik van op school en op msn beter leren kennen |
Ex kende ik van school.
|
school, school, sport, school etc.
|
Mijn ex: via feestje van mijn beste vriend. Eerst vond ik hem een egoistische zak; een maand later hadden we wat :p!
Mijn huidige vriend is een 'goeie' vriend van mijn ex. Momenteel gaat alles nog heel goed (y) |
mn ex: S.com Lifestyle meeting in Utrecht, 2002 :D
|
Citaat:
|
het beste advies wat ik je kan geven is dat je je daar absoluut niet druk over moet maken. daar wordt je alleen maar wanhopig en gestresst van. en dat willen potentiële vriendjes juist niet :p
ik ken mijn vriend via een feest van een kennis/vriend van ons allebei. Ik heb hem wat beter leren kennen toen mijn beste vriendin en haar vriend (zijn beste vriend) ons wilden koppelen :P |
via via :P
|
Citaat:
Hoe kent Experimentje haar vriend? Hij is de beste vriend van mijn ex. ;) |
Vriend van me ex. Toen beter leren kennen via msn ( :rolleyes: ) en daardoor afgesproken.
|
Bla uitgaan en pimpen natuurlijk...
|
Ik ken hem al een dikke twee jaar, we waren eerst kennissen van elkaar, hij was en is namelijk een van de beste vrienden van mijn eerste vriendje. Dus ik zou nog maar eens goed naar de vrienden van je ex kijken ;)
Eerdere vriendjes leren kennen door school, school nog eens school en werk. |
Uitgaan. :)
|
kroeg
(ik had wel een afspraak met iemand van t forum hier, die nam toen mijn huidige vriend mee) |
Je bent 15, is het dan zo vreselijk verschrikkelijk erg dat je 'pas' één ex hebt gehad? :confused: En met zoeken kom je over het algemeen niet zo ver idd, wat er al meer zeiden.
Ik heb mijn exen en mijn man via inet leren kennen (eerst als 'gewone mensen', waar ik verliefd op werd toen ik ze irl kende)...andere leuke jongens ed heb ik ontmoet op school, bij het sporten en op muziekles/orkest (maar daar heb ik nooit een 'echte' relatie mee gehad).] |
Omdat ik in een band speelde.
|
school, internet en scouting
|
Citaat:
|
ik ben na 8 jaar vrijgezel te zijn geweest lid geworden van een datingsite, hier heb ik een verschrikkelijk leuk meisje leren kennen. Echter, ze woont wel 400 km bij mij vandaan... doch, dit is geen probleem omdat internet de wereld regeert en zo ook ons liefdesleven. Hoe spannend is het om via msn al je fantasieen te uiten (in emoticons) :p tegen iemand die je graag mag....
we hebben nu elke dag intiem contact via de messenger en ik denk dat ik nooit meer anders wil. op t moment ben ik zeer gelukkig en denk ik dat een internethuwelijk in het verschiet ligt (y) maar volgens mij dwaal ik af. ik ga nu stoppen.... groetjes lus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |