![]() |
problem
heyhey
ik heb eeen probleempje! ben vrijdag wezen stappen en daar heb ik een hele leuke jongen ontmoed waar ik nu wat mee heb. Alleen voor vrijdag vond ik nog een andere jongen leuk en die heb ik mee naar een schoolfeest gevraagd. Hij moest ff kijken of hij kon, en hij heeft duuss nu ja gezegd. Ik weet niet wat ik moet doen. Tegen hem zeggen dat ik een vriedjuh heb! Maar hij weet dat ik helemaal smoor op hem was. help AUB |
zeg dat je afgelopen vrijdag een hele leuke jongen hebt ontmoet en daar verkering mee hebt en verliefd op bent geworden. En je liever met hem naar het schoolfeest wil gaan. LIKE DUH!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan was je dus niet helemaal smoor op een andere jongen. Als je dat wel was, dan snap ik niet hoe je zomaar met een andere jongen die je pas een keer hebt gezien bij het stappen verkering neemt.
Ik zou er nog eens goed over na denken, straks krijg je spijt ofzo. En anders gewoon zeggen dat je een vriendje hebt en dat je nu niet meer met hem naar het schoolfeest kan ja. |
Moet je wat met die jongen hebben om met m naar t schoolfeest te gaan?
Je vriendje zit blijkbaar niet op school bij jou, dan kan je toch nog gewoon met die andere jongen naar t schoolfeest en m duidelijk maken dat je een vriendje hebt en hoteldebotel op je vriendje bent? Of lees ik iets verkeerd of wat dan ook :D |
Citaat:
Ik denk dat die jonger er meer van verwacht omdat hij weet dat je verliefd op hem was en hij zal waarschijnlijk best teleurgesteld zijn en misschien niet eens zin meer hebben om met haar naar dat feest te gaan |
als ze dat van te voren zegt ziet zij zijn reactie dan toch? ze kan hem dan toch vragen van: wil je nog wel of niet met mij naar het schoolfeest?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, en dan ontstaan er alleen maar spanningen, en dat is niet leuk. Ik heb het een keer gehad, terwijl ik het niet doorhad. Ik dacht dat ik gewoon bevriend was met een jongen en we gingen samen ergens heen, terwijl ik net een nieuw vriendje had. Dat is toch niet zo goed bevallen. De jongen in kwestie wil me nooit meer zien ofzo, terwijl het allang weer uit is met het vriendje..
|
Citaat:
|
Ik had ook een x een afspraak gemaakt om wat te gaan eten met een jongen. Eerst ging ik op wintersport waar ik natuurlijk ongelovelijk verliefd werd. Stond ie wel meteen toen ik thuis kwam 9 uur sochtends aan de deur :S. We zouden zaterdag wat gaan eten, terwijl de wintersportjongen vrijdagavond zou komen. Durfde het toen nog niet te vertellen, dus had niets gezegd.. Had de volgende dag wel een mailtje gestuurd waar ik vertelde dat ik niets voor hem voelde etc. Kwam ik die vrijdag met die jongen bij een vriendin.. zit de jongen van het etentje daar.. Ging er gelukkig goed mee om, maar niet echt een prettige situatie.
Achteraf had ik het gewoon beter meteen kunnen zeggen, denk dat dat het slimst is om te doen. De wintersportjongen is trouwens een blijvertje :D Alweer bijna 11 maanden nu, dus blij dat ik het zo gedaan heb! |
gewoon lief en eerlijk tegen hem het seggen...
anders komt hij er toch wel achter.. dat kun je toch niet verberrgen |
Citaat:
|
Citaat:
De optie van Bracelance was toch de beste I think |
wie vind je leuker?
|
Citaat:
Trouwens, niet zo leuk voor die andere jongen. Ja, ik kan gewoon niet zo goed begrijpen, dat als je ECHT verliefd bent op iemand, dat je dan gevoelens krijgt voor een ander.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |