![]() |
Pinkpop 2005
De eerste bevestiging is binnen:
Faithless. Waar is die tijd gebleven dat Sebadoh nog speelde? |
Citaat:
|
Faithless, beetje jammer idd. Niet dat er iets mis mee is maar het is wel een festivalcliche geworden. Zeker op Pinkpop...
Maargoed, ik ben hoe dan ook weer aanwezig. Het is en blijft een leuk/gezellig festival in mijn ogen :) |
kutfestival (y)
|
nah :|
|
Het wachten is op de bevestiging van Muse.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
live komt ook zeker ?
|
brak kleaute festival, geen aandacht aan besteden. (y)
|
Kane is ook bevestigd meld www.nieuws.nl
|
|
woeh faithless.. nou het feest kan niet meer op hoor :rolleyes:
|
Citaat:
wat een gewaagde act, hulde voor de organisatie. zo leer je nog ns nieuwe bandjes kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aha, dus.. Faithless, Live, Kane, Within Temptation, Anouk en met een beetje geluk nog Krezip, toch wel gek dat het steeds maar niet uitverkocht raakt mm :)
|
idd en vorig jaar zeiden ze nog van jaaaa volgend jaar gooien we toch eindelijk het roer om
kutfestival |
(n)
|
Ik vind Kane nog het ergste.
|
haha ja idd, faithless is zo slecht nog niet, maar het feit dat ze vaste gasten zijn daar gaat t om
|
Nu nog zo`n waardeloze liveact zoals moby of radiohead
|
2003 was echt fucking vet(voor pinkpop doen :o ), maar 2004 kut, zeggen ze dat ze het gaan verbeteren, doen ze gewoon het zelfde :rolleyes:
heb wel een afspraak met een goede vriend van me dat als status Quo komt wij 100% zeker gaan(lang verhaal :cool: ) |
Citaat:
:nono: :nono: :nono: |
met uitroeptekens, je weet.
|
Citaat:
|
+ creed
|
en vergeet dj tiësto niet !
|
Ik woon ernaast.
Heb medelijden met me, alles wordt overspoeld door stinkhippies en kleurenalto's. :( |
Citaat:
|
en ik ieder jaar maar hoopvol meedoen met mn gouden tip lijstje inzenden, doe ik dus ook nooit meer (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik walg van mezelf en m'n uitspraken. |
Ooit stonden bands als Sepultura en Biohazard op Pinkpop, maar dat is ook al bijna 10 jaar geleden. :(
|
Citaat:
|
marduk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owkee aangezien iedereen het erover eens is dat dit soort acts kut zijn...
welke acts moeten er dan WEL komen?? en dan niet alleen bandjes die je leuk vindt maar ook waarmee pinkpop wel uitverkocht kan zijn en die haalbaar zijn enzo |
wat een ongelofelijk onorigineel bagger festival is dat pinkpop toch altijd weer:s
wedden dat die tyfus heideroosjes er ook weer staan :s |
geen. Budget + Terrein afgeven aan dynamo. Voor al die hippe shit heb je toch wel Lowlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ringrocker.com/lineup.php...menu=43&cat=19 Bands die "in de buurt zijn/net nieuwe cd hebben/gaan touren" tijdens Rock am Ring. Wel twee weken later dan Pinkpop zie ik..is meestal tegelijk. |
|
Citaat:
|
Als NIN en depeche mode komen ben ik zeker en vast daar :)
|
Citaat:
En Kane is al zwaar ruk, dus dat zegt wat :p |
Citaat:
Ik wil Blink 182. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |