![]() |
Blaren...
Ik heb vorige week veel gewandeld. Een keer heb ik berg geklommen, maar toen was ik zo eigenwijs geen wandelsokken aan te doen, dus heb ik twee blaren gekregen op beide hielen...
Nu heb ik ze dus niet doorgeprikt, want ze deden niet echt pijn. Ik heb de rest van de week badstofsokjes gedragen, dus ik voelde er weinig van, was lekker zacht.:) Nu zag ik gister dat de blaren 'weg' zijn, maar dat er nu twee donkere plekken zitten op m'n hielen.:s Ik heb geen idee wat het is en of het kwaad kan. Had ik ze dan toch door moeten prikken? |
Hej,
Dat heb ik ook gehad ja, van die blaren die eindigen in donkere plekken. Dat zijn volgens mij een soort van littekens, en ze verdwenen na een tijdje weer. Ik denk niet dat het echt kwaad kan, ik heb er althans geen last van gehad :) Maar volgende keer dus wel wandelsokken aantrekken :p |
Ze zijn er nog steeds.:(
Het lijkt wel eelt... want het voelt best hard aan. Eentje was wel een klein beetje een bloedblaartje volgens mij. Heeft dat er mee te maken?:bloos: |
mijn handen zitten er vol mee door het roeien, tis gewoon een eeltbobbeltje, als je neit elke dag wandelt gaat het zo weer weg.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |