![]() |
Hoe krijg je een grote Penis?
Door iets te drinke? eten, Bepaalt product?
Graag serieuze reakties :) (Gelukkig zit mn penis in de "gemiddeld"Category..) Maar dit vraag is gwn uit nieuwsgierigheid :) |
Niet.
En serieuze reacties ga je hier ook niet op krijgen |
Ik zag laatst zo'n penispomp op TellSell (y)
|
Volgens mij kan het niet... je hebt van die ontiegelijk dure zuigers maar dat werkt ook maar voor 'n half uur ofzo... de rest van de zalfjes en pilletjes enzo is allemaal onzin en bedrog.
|
Waarom zijn de vrouwen hier zo gaat van op de hoogte? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
door DNA te hebben dat voor een grote penis codeert
en door tussen je 10e en je 16e gemiddeld een acceptabele gezondheid te hebben |
flink trekken (y)
|
(y) (y) (y)
|
Maak m vast aan een touw met daaraan een molensteen en loop wat rond. (y)
|
Je kan ook een hotmail-account aanmaken, en dat emailadres hier en daar op het internet (willekeurig) achterlaten. Succes gegarandeerd.
|
dat gaat niet.. hebk ook al gelezen in de break out en hitkrant.. je kan em nie vergrote... of je moet al een chirurgische ingreep ondergaan... :p
|
waarom moet ie altijd zo nodig groter :p
|
dus het kan wel, probleem met chirurgische ingreep is dat hij moeilijk stijf te krijgen is (heb ik gehoord)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Og man.. wat boeit die lengte nou...
er stond laatst ook in de BO! dat de meiden t niet boiet wat de lengte is .... as se maar lekker ruike ;) dus gwn ff douche same vantevore ;) mzzls |
Ja ff he.. kbedoel niet dat de penis lekker moet ruiken.. maar jezlef..... hhaa foutje ;)
|
je kan m alleen optisch groter laten maken door het kapsel dat de penis aan de boven kant vasthoud door te laten snijden waardoor er meer penis hangt, dit t.b.v. het kleedkamersyndroom.
Maar is het grote of kleine penis niet wat een achterhaald iets |
je kan je benen afhakken, dan hangt ie tot de grond :D
|
|
door m iedere dag een beetje water te geven
:rolleyes: |
Haha, helaas, de plastisch chirurg zal eraan te pas moeten komen ben ik bang.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |