![]() |
[Te huur] Kamer in Groningen
De kamer van mijn huisgenote komt vrij. Het gaat om een slaapkamertje van 6 vierkante meter met een gedeelde woonkamer van 25 vierkante meter. De huur is ongeveer 245 euro per maand inclusief. De woonkamer deel je met mij; de keuken en de douche ook. De wc deel je ook met mij en met nog drie.
We zijn op zoek naar een meisje dat rustig is en sociaal. Heel netjes hoeft niet, schoon wel. De kamer is in de Zeeheldenbuurt, een heel mooie buurt vlak bij het centrum van Groningen. Het is vanaf de kamer een kwartier lopen naar het station of naar de grote markt, en een kleine twintig minuten fietsen naar Zernike. Er is kabelinternet en je kunt gebruik maken van de wasmachine. Het zou fijn zijn als je een koelkast en diepvries meeneemt, maar het is niet noodzakelijk :) Vragen kun je stellen in dit topic, als je geinteresseerd bent in de kamer heb ik liever een pm. Mailen is niet handig vanwege het spamfilter. |
http://img.photobucket.com/albums/v3...s/uitzicht.jpg
Foto van de buurt |
Lekker buurtje. Ik zag je laatst fietsen. Je had wel een gekke bril op.
|
6? :eek:
|
dat is inderdaad wel triest weinig hoor, haha drie bij drie, kom op :D
|
kan je hem nog even anderhalf jaar voor mij vast houden? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
buurt is leuk idd :) vrienden van me hebben er ook gewoond...helaas kan ik voor dat geld een stuk relaxter wonen in Groningen :p en ben ik geen meisje
|
Ik wil wel relaxter wonen (selwerd nu *kots*) maar niet op 6m2.
|
Citaat:
Zeehelden buurt is trouwens wel okee, heb er krantengelopen, ooit. Weet trouwens dat daar meerdere studentes op een avond mannen ontvangen, om hun studiekosten te betalen. |
Je woont in de praktijk niet echt op 6 m2; je woont samen met mij op de 25 m2, en slaapt op de 6 m2.
Maargoed, ik vind ook dat de verhouding tussen de prijs en de oppervlakte van de slaapkamer belachelijk is; ik heb dat niet zelf bedacht, dat doet de huisbaas :) |
Citaat:
|
ben 3 straten verderop opgegroeid ;)
|
Dat is vlakbij de verzetsstrijderslaan geloof ik he?
Heb je verder geen foto's van het huis en de kamer? Ik ben wel hard opzoek naar een kamer, maar 6 m2 klinkt wel erg klein. |
wat ben ik toch blij met mijn kamer in grunn, als ik 6 m2 lees.
|
Citaat:
ik zag net je foto in je boekje. Ik zou zweren dat als naar de Hanze gaat, ik je laatst in de bus heb gezien. |
Het is idd een leuke buurt, iemand die ik ken zit er ook vlakbij op kamers....
|
Citaat:
|
leuke he, lijn 15 :evil: :( (n)
|
Citaat:
en zoals ik al zei, je slaapt alleen op die 6 m2 :) |
Citaat:
|
Citaat:
2 bij 3 . ;) |
Citaat:
|
Groningen is niet een stad waar je zo graag wilt wonen dat zes vierkante meter nog acceptabel is. :)
|
het is wel klein, maar je deelt een woonkamer, dusja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb iemand voor de kamer gevonden :)
hij is dus niet meer te huur |
Weet iemand trouwens hoe het zit met de korrewegwijk? Is dat een beetje een leuke/nette buurt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |