![]() |
G.t.s.t [14]
Vers van de forumpers. :cool:
|
Ik heb nog gelijk gekregen ook :cool:
Mja, wel een béétje voorspelbaar dat er iets met die lamp zou gebeuren :D |
is nick nu dood?
vond het wel heel erg spannend:eek: |
Shit hey, gebeurt er iets spectaculairs, heb ik de aflevering weer niet gezien. :D
Morgenvroeg kijken... |
Citaat:
|
Hoe voorspelbaar :)
Nick z'n gevalletje zal d'r nu wel af zijn gehakt. |
Ik had btw wel verwacht dat het iets geloofwaardiger zou gebeuren. De spijker gaat precies door het touw heen zonder dat er op werd gemikt. Dan probeert nick te lopen en dondert precies neer onder de lamp.
En dan ziet Charlie dat en denkt 'als ik nou eens aan het touw ga hangen, dan breekt ie vast en valt ie op nick'. tja... |
Hm, ik had het anders niet verwacht.. Die kandelaar op Nick's kruis.. heftig hoor.. :p
Maar ik ben een btje te lang bij SatC blijven hangen, waarom geloofde Charlie Sjors nu opeens wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het in zn been was?
Eerst dacht ik zn kruis maar toen gingen ze inzoomen (:p) en toen dacht ik onee dat is zn been. Ik vond trouwens dat die actrice die Charlie speelt het best goed deed, met dat huilen enzo. Of ze hebben goede visagistes. |
YES! YES! YES! GERECHTIGHEID! :D (y) :cool:
Hahahaha, Nick heeft toegegeven, die smeelap. En oprecht, dit keer. Hij leek het nu zelf pas te beseffen, als je ziet hoe hij keek toen Sjors het allemaal vertelde. Mooi toen hij zei: 'Neem maar wraak, Sjors. Dood me.' Ow ow, en nu gellofde Charlie Sjors opeens wél. Maar dat zal wel door Nick's zichtbaar oprechte bekentenis komen. En dan die luchter preciés op Nick's kruis!!! :cool: Heerlijke aflevering! Maakte m'n hele dag weer goed! :) |
Hij zal wel van de dokter te horen krijgen dat ie geen kiendjes meer kan maken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke aflevering alleen mochten ze het wel iets orgineler verzinnen. Als charlie nou gewoon met dat geweer op zn kruis schoot. NU krijg je dalijk weer onderzoeken die weken, maanden duren of het wel expres of niet expres was gegaan bla bla want niemand anders was erbij........ |
:D eerst schiet sjors op nick en dan laat ze charlie niet op nick schieten en vindt ze het erg voor hem, weird :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow veel reacties ineens op zo'n gebeurtenisje... ;) Benieuwd hoe het verder gaat...
|
Citaat:
vond trouwens dat dit wel heeeeeeeel snel ging voor gtst begrippen. normaal zouden ze sjors toch eerst een weekje laten rondlopen in lissabon voor ze charlie en nick had gevonden. Vervolgens zou ze er een week over doen om een plan te bedenken en daarna zouden ze nog de gebeurtenissen in dat gebouw rekken door er minstens 3 dagen over te doen voor Nick bekende... |
Citaat:
|
Spannennnndd! Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar door dit topic ben ik weer helemaal op de hoogte! Goed man!
|
ja het begint eindelijk weer eens spannend te worden
Ik had ook wel ged8 dat er meerder mensen nog na Portugal zouden gaan. Er zijn altijd meerdere mensen in het buitenland. Is ook goedkoper. |
Volgens mij was er in een portugal een of ander personeelsfeest voor de hele cast van GTST. Had zoiets gelezen. Dus voor de acteurs en zo, zeg maar...:s Bedoel dus gewoon voor de mensen die de personages spelen ofzow... Ingewikkeld heh?
|
ik heb niet over de cast maar over de personages
|
Ik had het over de cast
|
Weet ik. Maar had je dat "ingewikkeld, hè?" dan niet tegen mij?
Want daarom schreef ik dat. |
Nee, ingewikkeld he, had ik tegen mezelf, omdat ik niet uit mijn stukje tekst kwam, dat was nog best ingewikkeld...:)
|
ok dan. (y) :cool: :D
|
:)
|
Ik vind het heel rot wat Nick gedaan heeft, maar ik hoop niet dat hij dood is. Hij is naar mijn mening wel de leukste speler in GTST de rest is een beetje een duf zootje. Twee opa's die een bedrijf je runnen met een originele naam, alberts en alberts, en door een hekje gescheiden in het zelfde kamertje een ander bedrijf, waar Laura zit (waar is Sil?!) enz. Sjors speelde :eek: maar ze trok wel een maf gezicht toen ze nog buiten stonden en heel zwaar ademde:D
|
Whahaha, ik vind Charlie normaal zo'n rot-kind, maar vanmorgen had ze echt een strakke actie dat ze dat pistool over nam van Sjors. :D En dat ze Sjors' zijde meteen koos, ook opvallend. :o Maja, van de andere kant kan ik het wel begrijpen.
Hehe en die kandelaar, RECHT in zijn kruis! :p |
ben benieuwd wie die politie heb gebeld
|
he bah, die morris (n)
|
Wat een geweldige politieinspecteurs in Portugal! Nemen één keer de verklaring van Sjors en Charlie op en daarna mogen ze alweer naar huis. Een normale rechercheur zou ze in Portugal laten blijven, of ze in hechtenis nemen, totdat hij het verhaal van Nick had gehoord. Ook lekker geloofwaardig, dat verhaal van Sjors... Hoe verklaart ze dan de spijker in Nick's voet? :rolleyes:
Ook heel gek dat Sjors gaat zitten bidden in een katholieke kerk terwijl ze protestants is. Wat een plotgaten weer. Maar wél Nick's verdiende loon! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat checken ze ook niet voordat ze die meiden naar nederland laten gaan.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vergat trouwens nog het feit dat men gelooft dat er midden in zo'n gebouw zomaar een spijkerpistool ligt. omg :| |
Citaat:
|
"Z'n testikel verbruizeld"....
Is dat alles? |
OMG, wat vind ik morris toch teringslecht spelen :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahaha, Nick kan geen kindjes meer krijgen! (y) Martine's optreden in het ziekenhuis: geweldig! :cool: Charlie begint weer te krijsen en schelden tegen iemand die er helemaal niks aan kan doen. Ze is weer thuis, hoor. :rolleyes: |
Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb het een tijdje niet meer kunnen kijken. Het laatste dat ik gezien heb is dat Charlie van Nick wilde weten of hij wel van haar hield, dat was nog voordat ze zouden gaan trouwen. En toen zag ik nog een keer dat ze in Portugal waren, maar zijn ze nou getrouwd?
En hoe zit dat verhaal met Nick, dat heb ik dus helemaal gemist. |
Citaat:
Even later gingen Charlie en Nick op huwelijksreis naar Lissabon. Sjors hoort ondertussen Janine vertellen dat Nicks verhaal van op de bruiloft misschien wel waar is en Sjors wordt kwaad. In de koning jat ze het spijkerpistool van Dennis en ze gaat ook naar Lissabon. Na enig zoekwerk heeft ze Charlie en Nick gevonden en als Charlie en Nick een gebouw aan het bewonderen zijn staat Sjors ineens voor hun neus. Ze wil dat Nick toegeeft, maar dit doet hij niet. Ze bedreigt hen en schiet Nick in z'n voet. Binnen in het gebouw gaat de bedreiging verder en vertelt Sjors in geuren en kleuren hoe de verkrachting écht ging. Nick geeft uiteindelijk toe dat ie haar verkracht heeft. Voor Sjors is dit voldoende. Maar Charlie is kwaad dat Nick al die tijd gelogen heeft en pakt het spijkerpistool van Sjors af om Nick alsnog dood te schieten. Sjors weet dit te voorkomen, maar daarbij gaat er wel een schot af. De spijker gaat dwars door een touw heen waar een kroonluchter aan vast hangt. Het touw breekt als Charlie er ook nog eens aan trekt en de kroonluchter valt naar beneden waar Nick ligt (hij was gevallen aangezien hij niet kon lopen door de wond in z'n voet). De scherpe punt van de kroonluchter raakt Nick midden in z'n kruis. Sjors hangt vervolgens een leugen op voor de politie dat Nick Charlie en Sjors bedreigde en dat alles wat daarna gebeurde puur zelfbescherming was. Tot dusver gelooft de politie haar en Charlie bevestigt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |