![]() |
Je gevoel achterna gaan
Ja ik ben dus verliefd op een meisje maar zij niet op mij dat weet ik al!Heb ik al uitgeprobeerd. Maar dat gevoel kan ik niet wegdrukken, wat moet ik doen?:( :S
|
Wachten tot het overgaat, meer kán je niet doen.
|
Tja. Daar wacht ik nu al 3 maanden op :s :(
|
Moet je langer wachten. of check het topic 'hoe lang', is misschien wel wat voor jou.
|
Ik ga wel ff een kijkje nemen:)
|
Maar ik had net een poging ik ga slapen. Maar dat gaat nu dus niet omdat ik dat meisje mis jah ut gaat lekker:s Nouja ik kan ook de hele nacht wakker blijven met KOFFIE :cool:
|
Je flink bezatten. (y)
|
Citaat:
Maar ehm, wat wíl je nog meer doen dan wachten? Je kán alleen maar wachten. En bij de een duurt dat 2 maanden, bij de ander een jaar. Spijtig, maar je hebt geen keuze. |
Met een andere chick naar bed helpt meestal wel
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ken het trouwens dat je iemand wil. Wachten. gewoon afwachten meer kun je niet doen. opzich is bezatten ook wel te doen. Maar die keus laat ik aan jou. |
Heel cliché: (maar clichés zijn dan meestal ook waar) tijd heelt alle wonden
|
sorry, wel veel maar niet alle
|
zelfmoord plegen
|
masturberen
|
melancholisch herinneringen aan die persoon iedere nacht door je hoofd laten spoken. Janken.
|
Citaat:
De TS heeft ook geen vriendin, hij staart zich blind op een meisje wat hij niet kan krijgen. Maargoed, als jij het verstandig vind voor die jongen om zichzelf helemaal gek te maken, mij best :P Mischien zei ik het wat cru, maar ga naar andere meisjes kijken :P |
genoeg andere visjes in de zee :)
|
Een overdosis drugs gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je bent dom, of je bent jong. En gezien de Crazytown avatar vermoed ik allebei |
Euhmdit forum ging over mij:s
|
flink gaan feesten en nieuwe mensen ontmoeten, helpt ook! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: gwoon even de tijd nemen of praat met haar erover ofzo kan soms ook wel helpen. Of juist afstand nemen. |
Citaat:
|
niet aan denken, gaat vanzelf over en anders ga je jezelf eens flink bezatten, dan ziet alles er heel anders uit...
|
andere chicks kussen helpt serieus,
of naar andere meisjes kijken. En drugs en drank wil ook wel is helpen. Of andere dingen gaan doen met je vrienden |
|Hmmz ik ben ff devil-me op me zus der account maar de laatste 2 op merkingen zijn wel goed bedankt:)
|
Citaat:
|
Hoow, echt weer zo'n actie voor 13 jarige kinderen :nono:
|
ik ken er wel een middeltje tegen,
moet je even naar tell sell kijken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk |
Citaat:
|
Uitgaan en flink zuipen.... chances are dat je iemand anders tegen komt die veeeeeeel leuker is dan dat ene meisje ;).
|
Citaat:
|
zet muziek op en ga hard meezingen!
Dat doe ik altijd, heb ook al een aantal nummers voor het grijpen liggen voor verschillende situaties.. Spreek jezelf moed in en ga leuke dingen doen met je vrienden. (Een ander zoeken helpt bij mij absoluut niet, ik zou dan alleen nog maar meer naar mn ex verlangen...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm ja ok:)
|
Citaat:
|
Jump of the bridge!!!!! ( met elastiek touwtje:P)
|
ik zou haar in ieder geval niet de hele tijd achternalopen, of haar lastig vallen met telefoontjes en dat soort dingen. ( eigen ervaring, ik vond die jongen daarna alleen nog maar erger) je kunt beter gewoon afwachten, dan maak je misschien nog een kans. :)
|
Ik zit dus met hetzelfde probleem.. de jongen in kwestie, zie ik 3x in de week (of vaker) op het werk, plus op msn. Hoe kan je dan in godsnaam diegene vergeten?? Hij is namelijk ook heel aardig.. We hebben een maandje geleden es gezoend, ik werd -natuurlijk- verliefd, hij niet... Hoe doe je dat dan?? bij een aardig iemand die je vaak ziet?? help me..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |