![]() |
Ongesteld in 3e week?
Ik heb toch evem een vraagje...
Ik ben 3weken geleden ongesteld geworden en alles ging gewoon goed. Maar de week daarna bleef ik elke dag veel slijm om het zo maar te noemen verliezen. Heb ik normaal nooit. En nu moet ik nog een week de pil slikken. Maar gistere had ik erge last van me rug en ben daarna ongesteld geworden. En het is echt erger dan normaal gewoon. Terwijl ik gewoon de pil slik???? IK vind het eigenlijk best wel raar en eng nu :( |
Ik zou iig even naar de dokter gaan en vragen of je aan een zwaardere pil kan. Ik denk dat ie te licht is.
En mocht dat niet de oorzaak zijn dan ben je sowieso aan het goede adres bij de dokter, want die kan dan kijken wat dan wél de oorzaak is. |
Ja de dokter kan ik wel naar toe gaan maar weet niemand dan wat het kan zijn :confused:
|
ik denk ook idd dat de pil te licht is.....
kan heel goed zijn hoor..gewoon ff laten kijken en dan krijg je waarschijnlijk een zwaardere.. welke heb je nu? |
Citaat:
Maar het kan idd zo zijn, zoals Balance zegt, dat gewoon die pil voor jou te licht is... |
ik weet niet hoelang je al aan de pil bent maar in het begin kun je last hebben van dat soort dingen. doorbraakbloeding heet dat..
maar als je al langer aan de pil bent ff langs de dokter... |
Al een jaar nu... Ben een paar maanden geleden overgestapt naar een andere pil Ministat en geen problemen mee gehad. Tot nu toe en ik slik gewoon door maar ik blijf best veel bloed verliezen :(
|
Citaat:
misschien heb je hier iets aan... en anders denk ik da je toch het beste ff naar de dokter kunt heb je trouwens het boekje wat bij de pil zat al helemaal gelezen..? |
Citaat:
|
als je meerdere strippen achter elkaar slikt, dan zijn het gewoon doorbloedingen ja.. maar zoniet dan weet ik niet hoe het kan.. Zou voor de zekerheid de huisarts (of assistente) even bellen.. die weet vast wel wat je het beste kunt doen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |