![]() |
Wat is jullie zuiprecord?
TS begint
1 keer: Fles passoa, halve fles Smirnoff, halve fles Beerenburg, paar flesjes bier 1 keer: Fles Beerenburg, halve fles cognac en 5 halve liters bier |
meestal als ik m'n record verbreek weet ik de dag daarna heeeel weinig meer :p
|
Bij het jaarlijkse dauwtrappen heb ik een verschrikkelijke hoeveelheid bier op voor mijn doen (ik drink niet zoveel).
Het kwam ongeveer in de buurt van 3 kwart krat ofzo, de dag daarop was ik ook zombie 2k4. |
Alweer?
Best veel. Daarbij drink ik eigenlijk altijd sterke drank dus. |
Ik weet niet meer wat en hoeveel maar het was genoeg om van over m'n nek te gaan.
|
I dunno...
als ik veel zuip houd ik t echt niet meer bij :) |
ehm...op een feestavond van het harmonie orkest waar ik bij zit heb ik denk ik toch wel mijn record verbroken.
6 bier, en heel veel glazen safari. of was het nou met het jubileum van mijn vaders werk..12 flugeltjes op en 7 biertjes ong. |
Heeeeeel veeeeeel goldstrike.. en bier... en sambucca(hoe je 't ook schrijft).. en vast nog wel meer maar dat hebbik echt niet bijgehouden.
Topavond :p |
Ik kan niet zo goed tegen drank
8 pijpjes bier en ik ben goed dronken :o |
kweenie maar paar weken terug ben ik toch wel van mezelf geschrokken :o
|
ik heb geen 'zuiprecord'
|
10 wijn en 1 tequilla.
Maar.. tegenwoordig ben ik al een beetje draaierig bij 2 of 3 wijn :confused: |
Genoeg om naar huis gedragen te moeten worden.
|
vijf drollen en 3 glazen zeik, net als in het vorige topic hierover.
|
Niet zoveel eigenlijk, een fles port. Ben daarna netjes in t ziekenhuis beland...
Misschien heb ik wel ns meer gedronken, maar dat weet ik niet meer.. |
genoeg om 3 uur slapend/passed out in een zandbak gelegen te hebben, te zijn begraven, weer te zijn opgegraven en de halve zandbak in mijn broek mee naar huis te hebben genomen, EN er NIETS van te hebben gemerkt.
Het was een mooie avond (Y) :D |
Citaat:
|
lol @ type
hmm, record? Dat is'n fles wodka, halve fles whisky, 4 liter bier en een shot tequila geweest normaal loop ik dr 10 minuten over naar huis, toen 1½ uur :D |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik thuis was, kotsen en ben naast de wc in slaap gevallen. |
Ik ben nooit verder gekomen dan tien glazen malibu-cola en wat tequila-shotjes. Toen merkte ik er nog niets van, dus geef ik mijn geld liever ergens anders aan uit.
|
Citaat:
daar heb je genoeg cheapo drank om bezat te worden voor 10 euro ofzo |
Mwah, meestal bij rond de 7 bier ga ik iets merken, en dan in combinatie met nog iets anders, ben ik zo rond de 10 glazen wel lam...
En dan stopt ook het vermogen om verder te tellen... :o |
dit is wederom een opscheptopic :o
|
Citaat:
Dan laat de mensen. De mensen die graag opscheppen doen dat, de mensen die naar waarheid reageren doen dat ook, en de mensen die wijs zijn, zeggen dat ze 'genoeg' drinken ;) Plus, je kan er ook nog wat leuks bij vertellen. Zoals WTF je gedaan hebt nadat je je zuiprecord haalde. Behalve kotsen... |
Citaat:
|
Ik heb een keer tijdens een verwoede dieet-poging 4,5 liter water naar binnen gewerkt in één dag... Dat is denk ik mijn record ;) Aber, dat bedoelde je er zéér waarschijnlijk niet mee ;)
|
Citaat:
Sindsdien weet ik me in te houden maar hoeveel het nou precies was, ik heb werkelijk geen idee. |
Citaat:
en dan 's morgens wakker worden met de dikste bult op je kop en totaal niet meer weten hoe dat gekomen is, 'gelukkig' zijn er dan altijd echte vrienden bij die nog exact weten hoe het ging :P |
Ik heb wel een keer 7 wodka op en toen was ik dronken en sindsdien heb ik niks meer gedronken, maar ik noem het geen record. Record klinkt alsof je een wedstrijd houdt, en daarvoor deed ik t niet.
(ik deed t om een minstens even domme reden :rolleyes: ) |
15flesjes heb ik het wel gehad...
maja dat met mijn leeftijd :) |
ooit wel eens een litertje of 7 bier op. Maar toen hielden we het bij. Het zal vast nog wel eens meer zijn geweest...
|
Citaat:
|
halve fles whiskey
en nog wat apfelcorn maar tis geen record waar ik trots op ben vooral omdat ik door polietie naa rhuis gebracht was, en me ouders constant naa rboven moesten om te kijken of ik nog ademde, en zo niet dan meteen het ziekenhuis moesten bellen |
Minstens 2 Bucklers.
|
Alsof ik ga bijhouden hoeveel ik drink;) In die toestand heb ik wel wat anders aan mijn hoofd. Zoals: hoe loop ik recht.
|
Citaat:
|
ooit 3kwart fles goldstrike op gedronken plus boel bier enzo.
Kweet verder nie veel meer van Maar kben vaakzat ketszat geweest 1x aangehouden en had ik iets van 3.86 promille op schein je ook heel veel gezopen te hebben want bij 4 promille ga je out en de rechter vond het zoveel dat ik perse langs moest komen en dat ik nie gewoon simpel een boete mocht betalen :( |
Citaat:
"Ik kan altijd fietsen" (Y) :D |
http://www.tastewine.nl/images/zelf_opscheppen.jpg
Iets van heel veel bier, sterke drank vind ik niet zo leuk. |
bijna een hele fles jack en nog (veel) meer, duvel, wodka etc. dat was geen goed idee :D en kwa bier denk ik 20-30 glazen maar dat kan ik me niet goed herinneren
en nee dit is niet bedoeld om op te scheppen oid :s |
Dat was in de zomer dat ik mijn havo-diploma had gehaald en dit ging vieren met een feestje bij iemand in de tuin. Voordat ik erheen ging had ik al wedstrijdje flugel drinken met m'n vriend gehouden. Dus ieder 5 flugeltjes. Tijdens het eten heb ik 3 passoa jus op ofzo. Na het eten gingen we het bierspel doen en de vrouwen deden shotjes sterke drank. Hebben we met zijn 3en een fles amaretto, een fles bessen jenever, een fles blue curacao en de rest van de passoa opgedronken....(alles puur) Ik heb het einde van het spel dan ook niet meer meegekregen :o Daarna ben ik (want die meiden bleven vooral mij telkens inschenken) door iedereen vol gegooid met water, want ik moest nog naar huis.. op de fiets :D
Overigens, ik kende die mensen eigenlijk niet en ik heb me daarna ook nooit meer durven vertonen :o |
Citaat:
Ik krijg honger van die afbeelding. |
Zulke dingen hou ik meestal niet bij. Wel een keer een kratje op een avond opgedronken en een keer 2 liter in 10 seconden. En een keer een halve fles tequila en een paar halve liters bier. Maar zal vast wel een paar keer meer gedronken hebben dan dat..
|
Eén krat bier (24 flesjes) + één sixpackje bier.
Ik ben met die hoeveelheid begonnen op een lekkere zomerdag, rond een uur of 13:00 in het park bij school (ik was toen al uit, tussen lessen door zuipen is voor idioten). Hele dag doorgezopen tot mn drank op was, om 02:00. Ik was met vrienden naar een strand gegaan waar nog meer zatlappen waren. Ik heb een uur liggen maffen in het strand omdat ik te lam was om op te staan. Toen werd ik wakker geschopt door m'n maat, die het wat ver vond gaan om me te laten liggen. Ik weet nog dat ik met een plastic strandstoel liep te smijten en dat ik op de weg naar huis kankerhard op m'n muil ben gegaan. Maar ik had geen kater, en het was een gedenkwaardige dag. |
Citaat:
In een flesje gaat 0,25 liter bier. Jij maakt mij niet wijs dat jij één flesje bier in een seconde achteroverslaat. :) |
Citaat:
Dat kan niet eens....En waarom niet? Omdat het bier niet zo snel uit het flesje gaat =P Anyway, sommige mensen drinken zoveel bier...dat zou ik zelfs met water ofzo niet bij kunnen houden :| |
ik zou het niet weten. ik houd het niet bij en als ik egt veel te veel gezopen heb dan weet ik het meestal nie meer.
|
Citaat:
|
- 20 tequilla shots
- 40 bier - 10 apfelkorn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |