![]() |
Hoe vaak sport jij?
Hoe vaak sport jij?
1: NIET 2: 1 x per week 3: 2x per week 4: 3x per week 5: 4 tot 7x per week |
een keer per week wandklimmen, en af en toe mountainbiken/zwemmen/een teamsport voor de lol.
Vaak de ene week niet meer dan wandklimmen, en de andere week ben ik juist over-actief. Ben dus maar voor 1x per week gegaan. |
ik zelf sport best veel:
ik hockey en basketbal. maandag: hockeytraining dinsdag: basketbaltraining woensdag: hockeytraining donerdag: basketbal vrijdag: RUST zaterdag: hockeywedstrijd zondag: basketbalwedstrijd haha maar het is wel bij te houden en ik vind het erg leuk. ik bedoel wat meot ik anders in mn vrije tijd doen? tv kijken computeren? hmf.. af en toe voor school een forumpje maken :P en lezen natuurlijk maar bij mij gaat er in sport veel tijd zitten.. |
4x per week
|
3 keer en soms nog 1 keer cardio erbij :)
|
Ik doe elke dag sporten :D 7x per week dus :D
|
3 tot 7 is nogal breed :rolleyes:
voetbal is twee keer trainen en een wedstrijd --> 3 keer een training, een wedstrijd en gym op school is ook 3 keer elke willekeurige sport op hoog niveau of serieus beoefent --> 6 of 7 keer... maak dan de poll compleet... ( heb 3 tot 7 gestemd ) |
2x in de week
dinsdags turnen zaterdags paardrijden in de zomer is dit wel meer... |
Voor de zomer fitnesste ik 2x per week. Daarna ben ik er mee gestopt omdat ik in een andere stad ging studeren. Nu heb ik me hier ergens anders lid gemaakt, eindelijk na maanden heb ik weer een fitnesspas, dus ik kan weer gaan beginnen. Echter, door de drukte (vooral school, tentamens komen er aan) ga ik de komende maanden maar 1x per week.
Vanavond eindelijk weer voor de eerste keer trainen... maar ik vrees dat dat al meteen niet doorgaat. :( |
jalalala, wedstrijdroeien :)
|
Hmmm, ik tennis zo'n beetje 4x in de week ofzo. :)
|
alle opties kloppen niet :)
ik sport gemiddeld 2 of 3 keer per maand (tennis) en af en toe ga ik wel eens hardlopen |
3keer per week voetbal
3keer per weerk fitness |
meestal 3x per week fitness, enkele keer maar 2x maar ook een enkele keer 4x
|
3x per week voetbal (2x trainen, 1x wedstrijd).
|
Vroeger jogging en mountainbike, tot blessure aan knie, Joggen mocht niet meer langer dan een kwartier.. tjah, en van fietsen komt weinig meer in huis... fiets verkocht... heel jammer....
|
2x, een keer squashen, een keer snorkelen/duiken
|
4x, 2 keer handbaltraining en 2 handbalwedstrijden
|
ik sport niet echt..
Maar fiets wel elke dag minimaal een half uur, en loop minimaal een half uur, en hebben nog een hometrainer thuis, waar ik 1 keer per week opzit.. Dus krijg wel genoeg beweging denk ik.. Wil wel een sport gaan doen.. Iets van een chinese vechtsport ofzo lijkt me wel cool.. |
Ik doe aan volleybal en train ongeveer 4x per week. Soms is het 3x per week en soms 4x per week. En dan op zaterdag een wedstrijd. Ik mag van de vereniging maar 3x per week trainen. Ik zit ook nog bij de regioselectie A en dan train je ongeveer 1x in de 2 weken. Ik train op maandag, donderdag, vrijdag, zaterdag wedstrijd en dan soms op zondag regiotraining.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de gymnastieklessen erbij gemiddeld 5 keer in de week.
3 keer gymnastiek en op woensdagavond en zondagmorgen een mountainbiketraining. |
3 x volleybal, een keer hardlopen en een keer gym. 5 x dus :)
Maarja, 3 tot 7 x per week is wel een hele ruime marge... :| |
ik ga 1x in de week naar de sportstudio hier in het dorp, ik heb een pas en kan 1x in de week wat uitzoeken wat ik wil ga doen. Vaak is dat bodyjam, daar heb ik een vaste plaats, en anders bodyfit. Ik schaats ook nog 1x in de week (ik had 10 lessen, maar vandaag is net de laatste geweest :( ) En met school gymen we ook nog 2x in de week dus dan zou ik op 4x uitkomen, maar de schaatslessen zijn nu dus afgelopen. :)
|
4 x per week
2x fitness 1x zaalvoetbal 1x veldvoetbal |
2 x volleybaltraining
1 x volleybalwedstrijd 1 x gymles |
2x hardlopen
1 tot 3 keer rugby. |
Ik hockey, en sport 3 tot 4 keer per week. Woensdag geef ik training van 20:00 tot 21:30, en dan om 21:30 tot 23:00 zelf trainen. Vrijdag training van 19:30 tot 21:00, en dan op zondag competitie. En af en toe ga ik met een vriend naar de sportschool (doe alleen cardio).
|
Teveel.
|
Citaat:
Maar tot 23.00 uur trainen vind ik wel erg laat. |
minimaal 2x trainen op dinsdag en donderdag..
1 wedstrijd in het weekend.. en gym op school als dat mee telt.. ik zit trouwens onder wielrennen/veldrijden |
Ben klaar met middelbare school dus geen gym meer. Alleen nog voetbal ongeveer 4 keer per week.
En in de zomer tennis ik geregeld. In de winter Snowboarden. |
6 keer
2 x ergo (binnen roeien) 2 x nat (buiten roeien) 1 x circuit 1 x alternatief (zwemmen, schaatsen of bommen) |
2x een uur basketbaltraining
1x anderhalf uur basketbaltraining 1x basketbalwedstrijd 1x een uur gym op school (net 4x gerugbied..) |
3 x training in een sport zaal, voor de sport : twirlen.
Verder thuis trainen op oefeningen enzo. savonds een half uurtje er mee bezig ofzo.. |
Twirlen?
|
woendagavond 20:00-21:30 pukulantraining bij mn leraar thuis
donderdagmiddag schoolgym, dus afwisselend fitness, bodypump, squash enz. dinsdagmiddag: inhaallessen voor alle gemiste gymlessen:p zondag train ik 2 uur pukulan in de gymzaal |
Twee keer per week gym op school
Fitness op vrijdag Twee keer per week lesgeven in turnen (is ook een beetje zelf sporten) |
Meestal twee keer per week, soms één keer en soms drie keer, ligt er allemaal maar net aan hoe vaak ik ga trainen (één of twee keer) en of ik een wedstrijd heb. :)
|
minstens 5x per week, ik dans intensief...dus ik zou eerder aan de uren denken :P
10 uur dansen 10 uur fitness |
Ik sport 1x per week op school meestal is het dan 1,5 uur conditietraining, en dan een half uurtje dansen, en 1 keer in de maand ook nog een rondje door het park rennen.
|
Ik schiet één keer per week, 2 x per week gym.
Omdat het winter is roeien we ook niet meer (anders 1x per week) Zomers fiets ik ook nog van en naar school (40 km per dag) Maarja, nu s'winters sport ik niet zoveel.. |
En wat als je nou vaker dan 7x per week sport? ( twee keer op n dag?) :rolleyes:
|
Maandag: Zaalvoetbal (2uur)
Woensdag: Turnen en balsport (6uur) Vrijdag: Zaalvoetbal (3uur) Zaterdag: Zaalvoetbal (1uur) |
Ik rij zo vaak ik kan paard in de week, dat verschilt van 1 tot 5x p.week. (ligt aan het weer, en aan de tijd die ik heb) Hierbij fiets ik iedere dag naar school, is heen en terug ong. 15 km. ik wandel gem. 1x per dag een half uur met de hond. (niet in een sukkeltempo) en als ik ga paardrijden fiets ik ook, dat is weer in tot. per keer 10 km. en als ik uitga fiets er ook altijd naartoe, is ook weer tot. ong. 15km. Dan nog gymnastiek les op school van 2 uur. Dus tja, ligt er maar net aan wat je onder "sport" verstaat.
|
ik sport 1 x in de week, ma in vakanties heb ik meer tijd en ga ik vaker..
|
ik zwem 4 keer per week waarnaast ik ook nog aan atletiek doe maar dat doe ik nog maar af entoe als het me zint en dan ongeveer om de week wedstrijd
|
ik ben slecht :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |