![]() |
Criminals
hey,
Ik ben hier net nieuw (eerste bericht dat ik post) en ik zie vaak dat mijn broer hier ook in het onzin gedeelte post. Toen ik het aantal members zag (in de 50.000) d8 ik dat ik me kans moest grijpen! Ik heb een eigen criminals en hij is al redelijk uitgebreid (vergeleken met anderen) maar het is een PHP/MySQL taal. Het lukt me al aardig maar ik zou graag willen weten hoe jullie PHP of MySQL hebben geleerd. Via Internet of uit boeken en heeft dat ook veel geholpen? Graag serieus antwoord hierop [edit] Mijn nickname is Sentinel ! |
Ik heb eerst veel PHP toegepast, daarna in andermans scripts aanpassingen gebracht en toen from scrath gaan werken...
Met behulp van www.php.net |
Citaat:
|
Trouwens ik zoek ook nog hulp van mensen die hun website goed tegen hackers kunnen beveiligen. Mijn site word de laatste tijd regelmatig gehackt (erg irritant dus)
Mail me als je hulp hebt!! dhakkers@quicknet.nl |
Als je bereid bent te betalen wil ik best naar de beveiliging van je site kijken. Ik heb zelf uitgebreide ervaring met PHP en MySQL.
|
Citaat:
|
Citaat:
"dhakkers": wat is de URL van je site? |
Citaat:
|
Ah, het gaat om dat crimecity kennelijk.
Kun je even uitleggen wat er nu precies verkeerd gaat? Want dit is hoogstwaarschijnlijk een kwestie van een admin met een te makkelijk PW. |
Citaat:
|
Gierig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Eh, php leren door scripts te lezen, te jatten en te gebruiken, zelf te maken, php.net, phpfreakz.nl en andere tutorials... Maar jouw probleem is niet php-technisch maar programmeertechnisch. Je mist gewoon inzicht. Je doet je er goed aan eens een goed boek (of goede cursus) te volgen. (eventueel programmeertaal-onafhankelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
zou wel lachen zijn .. keertje wat mee klooten maar zou je er bv ook een internet game mee kunnen bouwen ? |
Citaat:
|
Citaat:
@home ondersteunt het naar mijn weten niet maar www.tripod.lycos.nl is een site die gratis gratis php+mysql verleend. Een internet game kan je ermee maken, maar dan wel text-based, of in combinatie met flash, java etc.. |
.. hmm turn based startrek spel .. met verspringende scheepjes enzo ..? :D
lijkt me best lachen misschien wat voor op s.com .. :p |
Ach, tis vast wel mogelijk (niet echt mijn idee van leuk :p), maargoed...als jij er plezier aan beleeft: have fun =)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is zijn werk, lijkt me vrij normaal dat hij daar geld voor vraagt... Of draai het om, waarom zou het het voor hem doen als hij in diezelfde tijd er geld voor kan krijgen :) |
Citaat:
|
Ah, gelukkig valt iedereen meteen over me heen. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik dat soort dingen niet gratis doe. Volgens mij werden voorheen ook dergelijke replies gedaan als iemand vroeg of men hem wilde helpen met het maken van een site. Wat mij betreft is dit net zoiets.
|
Citaat:
kijk : ik zit bij een ( internationaal) programmeurs forum.. en als iemand daar wat vraagt krijgt ie gewoon netjes antwoord de ene keer weet ik wat de andere keer iemand anders en 10 weten meer dan 1 |
Citaat:
Hier geef je maar je krijgt weinig tot niks terug... Waar jij het over hebt gaat het over geven en nemen, hier alleen over geven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
#ik hoor hier veel mensen vragen wat het probleem is:
Ten 1e vroeg ik hoe mensen php leren of ervaring opdoen... Ten 2e is het probleem dat mijn site regelmatig word gehackt (n) Ik denk wel dat dit even tijd gaat kosten om de lekken te vinden maar als jullie tips hebben waardoor je je site goed kan beveiligen lukt het me vast wel om het erin te zetten ;) 1. Mijn DB is het enige dat word gehackt 2. ik gebruik om te includen... include("include.php"); 3. als ik include naar de DB zet ik dit op het eind van de pagina <? mysql_close(); ?> Meer weten? replay dan! # Over die forumbaas. Ik ben zelf ook wel eens op een forum forumbaas geweest maar daar had ik gewoon iedereen te vriend! :evil: (als je me site GOED kan beveiligen zou ik best willen betalen maar veel mensen kunnen wel gewoon goed scripten maar als het om beveiligen gaat weten ze niks! (heb ik ervaring mee met mensen die het gratis wouden doen) en ik ben ook wantrouwig omdat je dan waarschijnlijk me DB pass en me script moet hebben. Mensen bieden er soms wel eens €50,- op dus dat doe ik niet! |
Kun je je mysql server niet gewoon o instellen dat hij alleen connections met localhost accepteerd?
|
ehm.. niet dat ik weet! ik gebruik PHPmyadmin 2.5.3! Ik weet niet of ik het ook op een andere manier kan instellen of daarmee...
|
Citaat:
|
Citaat:
:mad: |
Citaat:
(ik heb ff een portscan gedaan) Ik denk dat je het simpeler moet zoeken: wie heeft toegang tot de database? Verander alle wachtwoorden, etc. |
Overal de nieuwste versie van??
mysql_query("Select * from a where naam= $aap"); is te misbruiken... Weet je zeker dat het vanuit je database is? Kan je geen plaatjes uploaden op je site? |
Citaat:
Maar Plesk kun je alleen users aanmaken als je daar rechten voor hebt, maar connecties ed instellen kun je wel vergeten als user... |
Ik kan alles gewoon doen maar het probleem is dat de hacker accounts gaat verkl****! Hij maakt zichzelf admin en dan delete hij mensen en reset hij ze en verstuurd een admin message (naar alle clanleden) waarin hij scheld en allemaal andere dingen zet! :mad:
|
Citaat:
Trouwens die hacker ik weet wel wie het is maar ik heb (nog) geen IP-ban script die goed werkt... moet ik dus nog een x gaan maken :bloos: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een ban is altijd wel te omzeilen als je wilt... |
#Je hebt bans die zo goed beveiligd zijn dat je er niet meer op kunt komen tenzij je een ander ip neemt (modem er een paar uur/dagen uittrekken)
#En als 20 jarige moet je snappen dat een 14 jarige ervan houd om met grappen mee te doen :cool: |
Ik volg je niet, wat probeer je nu te zeggen?
|
Dat een ban niet perse te omzeilen hoeft zijn! Er zijn bans die proxys herkennen van iemand en ook de cookie's !!
Tenzij je een ander IP neemt door de modem van je internet een paar uur/dagen uit te trekken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |