![]() |
Tv in 2005!
Wat gaat er volgens jou in 2005 op tv gebeuren? Blijven er real-life programma's komen, komen er nog nieuwe talentenjachten? Of gaat er wat anders gebeuren?
TS begint: ik denk dat er nog wel een soort Idols-programma's komen, maar dat die steeds minder populair worden (popstars was ook al veel minder een gespreksonderwerp) Verder denk ik dta de reallife shows steeds verder zullen gaan om maar spraakmakend te zijn en kijkers te trekken. Soaps worden minder populair. De tijd is wel rijp voor een nieuwe dramaserie voor meisjes! |
ik denk dat er programma's komen waarin domme vragen beantwoord worden. of ze gaan gewoon oeverloos mierenneuken. jeweetwel, dezelfde crap als alttijd.
|
Steeds meer commerciele troep.
Maar seizoen 2 van The OC komt, dus dat is dan wel weer leuk. |
de nlse versie van troonopvolger begint eind december
|
Citaat:
dat is nu al het geval (popstars heeft al lage kijkcijfers, zo'n programma op ned 2 heeft de idols formule al overgenomen, etc.) |
wie weet komt er een film als harry potter op de buis
|
Citaat:
|
In 2005 blijven er de zeer schaarse goede programma's (Kopspijkers, Dit was het nieuws, Flikken, Witse) en blijven en komen er nóg meer slechte programma's. De kinderachtige science-fiction-troep op Veronica blijft, de vrouwen-puberseries op Net 5 blijven, de inhoudsloosheid van SBS6 en het voetbal op NL 2 blijft gewoon allemaal. En intussen proberen programmamakers nóg inhoudslozer programma's dan 'veronica's lekkerste' te maken. (n)
|
Citaat:
Ik vind de tv-programmering sowieso slecht in nederland. Alles wordt uitgemolken. Ik kijk zelden tv. En dan zoek ik specifiek iets wat ik wel wil zien. Het liefst iets informatiefs. Maarja, das mijn smaak. Als ze toch iets uit moeten brengen wat dan naar mijn smaak ligt, laat ze dan een Reality-programma doen waarin stellingen worden besproken, iets als het lagerhuis, maar nog bredere onderwerpen, en dan wil ik het wel hebben over onze 'maatschappij'. Maarja, wil je die taal spreken, moet je producent zijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen voorspellingen. Als de dinsdagavond gewoon zo leuk blijft als ie nu is, en er regelmatig leuke films op komen, ben ik tevreden :) |
De band komt weer op tv (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die is toch gecancelled? Omdat er te weinig mensen naar de Amerikaanse versie kijken en ook andere versies hiervan (oa met john de mol?) in het buitenland geflopt zijn? |
Citaat:
*uche uche* pot *kuch*. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Jongeren lagerhuis van de buis(N)
Peking express(y) Nog meer realitysoaps meer talentenjachten |
beter komt one three hill terug :cool:
|
Citaat:
|
Ik denk gewoon meer van hetzelfde... geen rare ontwikkelingen..
|
Eindelijk een eerlijke kans voor The Sopranos zou erg mooi zijn.
Verder gaat John de Mol zn sterrenkanaal beginnen wat of een gigantisch succes wordt, mede dankzij voetbal. Of enorm flopt door andere (al eerder gedane) programma's |
ik denk dat er nog minder films op komen
|
Citaat:
Allebei dan maar: :D :D :rolleyes: :rolleyes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |