![]() |
Tony Hawks Underground 2 probleem
Heey mensen, ik heb Tony Hawks Underground voor de PC gekregen met Sinterklaas, maar hij doet t niet!
Dat hij het niet doet had ik wel verwacht, omdat hij op de minimale systeemeisen draait, maar toch vind ik dat ik dit probleem even moet melden: Ik heb het spel geïstalleerd. (geen problemen) Toen heb ik de computer opnieuw opgestart omdat hij daarom vroeg. Maar nu komt het: Ik klikte dubbel op "THUG2.exe" en dan vraagt mijn firewall of hij dit programma toegang mag geven tot internet en als je dan "ja" of "nee" hebt geantwoord gebeurt er helemaal niks! Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen of hebben jullie hetzelfde probleem? Alvast bedankt! |
Misschien een beetje te ingewikkeld... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De firewall kan iki er niet vanaf gooien --> Mijn vader vind dat vast geen goed idee...
|
Hebben jullie het spel of niet?
|
Wat voor pc heb je?
|
Doe gewoon je firewall uit als je het spel wil spelen, en dan doe je hem daarna weer aan.
|
Die firewall moet zoiezo geen probleem zijn, ik heb er 1 en hij deed het wel gewoon, maar als je em niet van plan bent om online te spelen kan je mss ff een crackje downen? mss heb je mazzel.
ps. heb geduld met dit subforum! het is niet zoals Onzin waar men binnen een seconde reageert :P |
en je kunt je posts ook wijzigen en iets er aan toevoegen ipv een 2e post erachteraan te gooien (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Boehoehoe!
De crack-methode van Alfred J. Kwak! werkt niet!!! Nog steeds hetzelfde probleem... :( |
Citaat:
je systeem? |
Windows ME
800 Mhz 256 MB RAM geen id welke videokaart, ik gok Nvidia met 16 MB Zoals jullie zien, heel erg oud en net op het randje van de minimale systeemeisen... Maar ja, als er op het doosje staat dat het het minimale is, denk ik dat ik daar wel op kan vertrouwen, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is wel héél bejaard zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eureka! Ik ben erachter welke videokaart ik heb! :cool:
Het is een ASUS V7100 GeForce 2MX met 32 MB! (Valt me mee, eerlijkgezegd) Ik heb ook al iets met de Windows SWAP file gedaan, maar dat werkte ook niet jammergenoeg... Ik hoop dat iemand nu een briljant idee krijgt over wat ik eraan kan doen. Ik blijf hopen! Ook al denk je: "Dat werkt niet", post het dan toch maar want wie weet krijg ik zo THUG2 aan de praat! (y) |
Koop een betere pc
|
Windows Xp installeren.....
|
Betere videokaart doet wonderen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |