![]() |
nieuwe rekening
Ik wil graag bij een andere bank een rekening openen, omdat ik echt de balen heb van de bank bij welke ik nu een rekening heb (bij de fortis bank).
Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om hetzelfde rekeningnummer te houden bij het openen van een rekening bij een andere bank. Ik dacht namelijk dat dat niet mogelijk is, maar nou heeft laast iemand mij wijs gemaakt dat dit wel gewoon kan. :confused: |
Dat lijkt me toch sterk. tis je telefoonnummer niet :P
|
nee dit kan denk ik niet, tenminste bij de rabobank hebben ze sowieso al een ander nummer ervoor: 11 of 1101, zoiets
|
nee dat kan niet
|
het kan nog niet, in de toekomst wel, maar bij iedere bank begint het rekening nummer met een ander cijfer, van de rabobank is dat 1, en de eerste 4 cijfers bij het rabobankcijfer zijn afhankelijk van de rabobank, bijv. 1335 is rabobank mergelland, maar raborekeningen beginnen altijd met een 1 (spaarrekeningen met een 3)
|
Daar kan ik kort over zijn: dat kan niet. Er bestaat geen 'rekeningnummerbehoud' tussen banken.
|
Citaat:
En nee, ik haal ze niet door elkaar. Maar het lijkt me wel heel erg logisch dat je een ander rekeningnummer krijgt. Zeker als je bij een compleet andere bank begint.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |