![]() |
een studie met/over dieren (hbo of wo)
Hey allemaal!
Ik vroeg me af welke studies er allemaal zijn met/over dieren op hbo of universiteit. Vooral naar HBO ben ik benieuwd, ik heb daar niet veel van kunnen vinden mbt dieren. Groetjes Musicnote |
Diergeneeskunde, maar die had je vast zelf al bedacht :)
|
Diermanagement, in Leeuwarden. Dat doe ik ook. :) Er is alleen weinig werk in te vinden, dat vertel ik er maar meteen even bij.
|
Citaat:
|
Diergeneeskunde en dierwetenschappen op het WO en op het HBO onder andere diermanagement en voor de rest alleen studies in de richting dierhouderij dacht ik
|
Als aanvulling:
WO: - Agrotechnologie. - Biologie. HBO: - Biologie en medisch laboratoriumonderzoek. - Dier- en Veehouderij. - Educatie en kennismanagement groene sector, richting Dier & Educatie of Veehouderij. - Leraar vo 2e graad dieren. - Leraar vo 2e graad veehouderij en verwerking 1&2. - Dierhomeopathie. |
Citaat:
op de zelfde school heb je ook diergezondheid. dan kun jij bv. optreden bij rampen zoals de BSE enzo. dan kun jij beslissen of al die kippen vermoord moeten worden enzo. Jij mag dan de maatregelen bepalen. tenminste zo is mij verteld. verder zijn er niet veel opleidingen met dieren. voor die opleiding moet je echt naar het MBO |
oh jah je kunt ook nog fysiotherapie doen.
en dan dierfysiotherapeut worden. Tjah het bestaat. Alleen vraag ik mij af welke achterlijke gladiool voor zo'n therapeut betaald!!! |
Paardenhouderij oid? Een collega van me heeft zoiets gedaan, een hbo studie.
|
Als je gewoon graag iets met dieren wilt doen kun je beter slager worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |