![]() |
Hoelang is je relatie??
hoelang durt jullie relatie gemiddeld?? of wat id de langste relatie de jullie hebben gehad?
mijn langste is 2 maanden en 4 dagen slechts.. maar ik heb nu een hele lieve vriendin waarmee ik het wel wat langer kan uithouden .. en mijn gemiddelde ligt zo rond de 3 weken per persoon..(best weinig eigenlijk :bloos: ) |
Ik doe niet aan relaties.
|
mijn langste is 4 maanden en drie weken...
|
Geen idee wat ze gemiddeld duren.
Maar mijn langste relatie was 15 maanden. Heb nog een relatie gehad van 7 maanden. |
Citaat:
wat ik doe niet aan relaties.. wrrom the fuck dat niet?? liefde is het mooiste wat er bestaat.. en wat erbij komt kijken :p |
6 meter
|
Mijn langste relatie was 3jaar en 3 maanden.
En nu heb ik geen relatie. |
Citaat:
|
Langste? 9/10maanden.. uiteindelijk raakte ik uit frustraties de tel kwijt :o
|
Citaat:
|
m'n langste is 23 maanden.
m'n huidige duurt nu 22 maanden m'n kortste: eh... 2 maanden? Weet ik veel :D |
whaha mijn kortste s 1 dag :p
k kwam erachter dat ze beeeeeetje heeeeeel erg veeeeeeeel te verlege was.. daar viel egt niet aan te werke en ze was ook niet echt geweldig.. maar mijn huidige vriendin wel :D ze heeft t zelfs al over sex terrwijl we pas 15 zijn en pas 3,5 week hebben :D |
Dat weten we nu wel hoor.
|
Neenee, Hoelang is al een Chinees (Y)
|
Langste: 19 maanden
Kortste: tsja, of je die van een dag mee kan tellen... Dan een weekje, vakantie vriendje. En als je die niet meetelt, dan 5 maanden Leukste vriendje: Vakantievriendje en die van 1 dag :o |
3,5 week en nóg geen sex?!?!?!?! :eek:
|
Citaat:
|
Langst 8 maand...
Andere relaties duurden - 3 weken (en 4,5 dag :P) - 6 weken (en 6 dagen :P) En nu net uuuhh... een anderhalf weekje een relatie? We zullen zien hoe dat gaat lopen... :) |
gemiddeld. waar slaat dat nou weer op :confused:
mn langste was ruim een jaar. nu zit ik op een week ofzo :D |
bijna 5 jaar :)
|
Citaat:
|
en bedankt :s
|
Haha, sorry hoor. :p
|
mn kortste: 3 weekjes
mn langste: 21 maand en 3 weken huidige: 20 maand en 1 dag :D |
Zaterdag 1,5 jaar :)
daarna 7 maanden en verder nog wat onserieuze dingen.. |
gefeliciteerd alvast :)
|
langste was ongeveer 2 jaar.. maar dat was alleen het laatste half jaar serieus zeg maar.. *deel was nog op de basisschool :o*
Mn kortste is 3 weken.. Heb nu 2 weken een vriend.. denk dat dat wel weer goed gaat lopen! |
tot nu toe 1.5 jaar http://images.scholieren.com/images/icons/icon4.gif
Let op! |
Het langste is een jaar, zo lang heb ik ook samengewoond.
De andere serieuze relaties die ik heb gehad duurden 10 en 6 maanden. Vriendinnetjes, meestal zo'n 3-8 weken waarna de interesse van één of beide kanten wel weg is. |
ik ben stom, dus heb ik uiteraard geen relaties
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kortste 14 maanden en een week
Langste is nog bezig, nu twee jaar en een week |
Citaat:
-sta op van de computer. -ga je huis uit. -ga weer naar binnen, ga douchen en TREK IN GODSNAAM KLEREN AAN. -ga je huis uit. -ga naar de stad. -kijk rond tot je een leuk meisje ziet. -spreek haar aan. -vraag haar nummer. -bel haar. -spreek met haar af. -TREK IN GODSNAAM KLEREN AAN. -verleid haar. -neem haar mee naar huis. -neem haar. -val samen in slaap. -maak haar ontbijt. -stuur haar liefdevol de deur uit. -bel haar aan het begin van de avond. -ga bij haar langs. -forniceer op de sofa. -tijdens de afterglow, stel voor om vriendje-vriendinnetje te doen. -ruim je tepelklemmen op, je wil niet dat haar ouders die vinden. |
dan zal ik morgen maar eens kleren kopen, bedankt (y)
|
Citaat:
|
Mijn langste relatie was bijna 2,5 jaar die helaas nu uit is
|
ik ben 1.93, zij is 1.66 dus dat maakt samen 2.59
(y) |
Citaat:
|
offtopic:
Citaat:
dat maakt gemiddeld 1,795 :p ontopic: mijn langste relatie duurde net geen vier maanden. ik zit nu in een relatie die morgen 2 maanden duurt |
Mijn huidige relatie is 1.81m en die duurt morgen al twee hele maanden.
Mijn vorige relatie was iets kleiner, maar duurde tot nu toe wel het langst; een halfjaar. |
Citaat:
|
Citaat:
topic: hmm zit nu op bijna een maand, hij is nog steeds niet vreemd gegaan en is nog niet gillend/huilend weggerend, heeft me nog steeds niet gedumpt, wat doe ik toch verkeerd... |
Mijn langste relatie is wat ik nu heb, meer dan 2,5 jaar. Ik heb het niet precies bijgehouden ofzo.
|
Langste is 1.5 jaar en gaat nog heel goed (y)
Kortste, 6 hele dagen. |
Dit is mijn eerste, die alweer 15 maand duurt
|
Zit nu in m'n eerste relatie, hebben morgen 5 maanden en hopen het nog heel lang uit te houden :)
|
Mijn relatie duurt tot nu toe 22 maandjes.
Mjin 2 verkerinkjes hadden een een gemiddelde van een week of 3, maar die tellen sowieso niet mee. |
2 relaties
gemiddeld 1 jaar en 2 maand langst 2 jaar 3 maand |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |