![]() |
Stille Disco
Ik zoek informatie over een bepaald artikel wat ik een tijd geleden (1 jaar) las in de Volkskrant volgens mij. Het ging over een disco/cafe waar mensen niet mochten praten, maar alleen mochten communiceren met briefjes.
Dat is dus niet de stille disco met koptelefoons en die op lowlands komen enzo. Weet iemand hier meer van? Of heeft een linkje? Graag. (y) |
sorry, nooit van gehoord
|
Ga naar de website van die krant en kijk dan in het archief
|
dat heb ik natuurlijk al gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me meer iets voor De Kantine.
N&A --> DK |
He jammer ik dacht dat het over de hippe silent disco ging (n)
|
Hoihoi :|
Is dat zoiets als een party waar je naar elkaar smst? |
Alsof mensen in een disco normaal gesproken in staat zijn om gesprekken te voeren... maar uh nee sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eerlijkgezegd heel benieuwd naar hoe je zoiets leuk kan vinden, daar ik meestal naar een disco ga als ik zin heb in drukte, en anders gewoon thuisblijf.
Of wordt er wel muziek gedraaid? In dat geval blijf ik helemaal in mijn bed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet wat je bedoeld. Volgens mij was dat in Parijs. Het leek mij nutteloos. Het was trouwens eerder een cafe of kroeg dan een disco. Er werd niet gedanst ofzo, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk wordt er dan geen rotterdam terror corps de ring in geslingerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: ik heb geen idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik zou het niet weten |
Citaat:
Het is geen chatbox, maar lees wel even het verloop van de posts sinds vanmiddag :p |
Citaat:
|
Geen flauw idee
|
Een stille disco.:D :D
|
ik wilde net zeggen dat het zo leuk was om naar te kijken.. bedoelt ie iets anders :|
het klinkt trouwens niet heel leuk.. |
Het feit dat niemand het kent zegt al genoeg denk ik.
|
wat zegt dat dan en wat heeft het te maken met mijn vraag?
Ik zou dus graag van iemand informatie hebben over dit, al is het maar dat je meer details herinnert dan ik over het artikel, een linkje of scan zou natuurlijk veel mooier zijn. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |