![]() |
Blur
Zijn er hier Blur fans? Want ik vind het al jaren een geweldige band, maar ik ken vrijwel niemand anders die deze mening deelt.... en dat is zonde!!
|
nee zijn hier niet
|
Fan is een groot woord, maar de muziek die ik van Blur is erg goed. :)
|
Dat melkpakje is stoer
|
Ja hallo zonder graham is het uiteraard prut.
t/m 13 vond ik het top |
ik kan Blur zeer apprecieren. Vooral het album Parklife.
Think Tank vind ik minder, maar daar moet ik nog ff helemaal aan wennen |
Citaat:
|
Citaat:
|
<---- ja ik hou van blur. Ik heb ze gezien in de pepsi stage en dat was geweldig en ik heb graham gezien op lowlands en dat vond ik ook geweldig, al scheen het publiek het niet zo met me eens te zijn.
Maar ja, ik ben dus fan, al vond ik ze beter voordat Graham wegging. Damon is een beetje een arrogantje en z'n solo plaat was ook niet veel bijzonders (n). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het was natuurlijk ongeveer gelijk met Franz Ferdinand |
Het gitaarwerk van de voorlaatste 2 Blur cd's komt vooral uit Graham's hand. Daarom vond ik de laatste cd ook erg tegenvallen.
Vind tot nu toe de selftitled nog het beste. |
elke noot die graham raakt vind ik goed.
|
Citaat:
Maar die Graham maakt idd erg goeie muziek. Zonder hem is Blur toch een heel stuk minder. |
graham coxon is een van de geilste mensen die er op deze aarde rondlopen ja.
en blur is verder ook een van mn lievelingsbands. think tank is oke, maar idd wel anders dan voorheen. mn favorieten blijven toch wel 13 en parklife. |
ik vind ze alleen maar beter worden eigenlijk. think tank vind ik geweldig.
out of time <3333333 |
jaa dat whoehoe liedje :D-- aka song 2
|
lwou dat ze die nooit gemaakt hadden (n)
|
die is een beetje loos wel ja.
|
Ze hebben erg leuke nummers, jammer dat die gozer het project Gorillaz niet heeft doorgezet.
|
Heeft Michael Jackson in Blur gezeten ??
|
Coffee And TV <33
|
|
Citaat:
|
Citaat:
beetlebum♥ |
Rechtsboven is Michael Jackson.
|
Niet echt een band die ik een lang leven gun.
|
Citaat:
maar hij lijkt er idd wel op :eek: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blur is erg goed, maar beetje jammer dat Graham eruit is. De eerste cd's vind ik een stuk beter
|
<--------------- :cool:
|
Zonder Graham is Blur inderdaad anders, maar hoeft dan toch niet meteen slechter te zijn? Think Tank is gewoon een fantastisch album. En het zou ook niet goed zijn als Blur steeds maar door bleef gaan op de Park-life manier. Als band moet je jezelf blijven ontwikkelen. Think Tank is een stuk volwassener dan eerdere albums. Hoewel die natuurlijk altijd retegoed blijven...
|
Citaat:
Gelijk nog maar even Graham Coxon luisteren. |
tof :cool:
|
blur- erg fijne band- fan... ik hou er iig wel heel erg veel van
|
Binnenkort krijgen we weer last van 'Gorillaz' vrees ik. Damon is bezig.
|
he jammer :(
|
Citaat:
Ben je nog thuisgekomen na eh.. hehe je weet wel ;) |
Gorillaz zijn een leuke hip hop/dub band, jammer van alle indie snobs die meteen zo gaan zeuren dat het "zo commercieel" is.
Blur is overigens een van mijn lievelingsbands. Maar ik vind wel dat Graham en Damon bij elkaar horen, niks anders :( |
Coffee & TV vind ik een van de sterkste nummers ooit, maar verder vind ik het niet zo heel mooi. Vooral dat laatste album is pure poep, bah bah.
|
blur (y)!
|
Ik vind vooral 13 en Blur erg goed.
De cd's daarvoor en daarna vallen wat tegen. Vooral op die laatste cd is het gitaarspel van Graham een gemis. |
Graham Coxon was inderdaad tof op LL.
|
Wel oke, niet boeiend
|
Ik zeg Parklife :)
|
ik weet nog dat ik voor het eerste de clip van girls and boys zag als jong meisje die 2 kale tongzoenende mensen :eek:
maar de meeste nummers vind ik geniaal the charmless man, country house, stereotypes, park life, music is my radar |
Song 2
WWOOOHOOOOOOOOO :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |