![]() |
in de file
Rij je in de file altijd in de linkerbaan, in de rechterbaan of whatever?
Ik was benieuwd welke nou sneller gaat.... :D |
oh ja... dit is natuurlijk voor als er maar 2 banen zijn.
Als er 3 banen zijn: rij je dan in t midden? |
ik rijd niet
|
Citaat:
|
Als er 2 banen zijn rij ik links, als er 3 banen zijn meestal ook, maar soms neem ik de middelste als die sneller gaat.
Ik heb trouwens niet echt een hekel aan de file 's morgens. Beetje radio luisteren, evt scheren als ik daar nog geen tijd voor gehad heb.. Ideaal :cool: |
oh het is dan ook een forum voor scholieren ;)
|
Citaat:
|
speciaal voor jullie een topic over fietsen :p
|
rechts, en als ik daar nog niet reed ga ik zo snel mogelijk naar rechts. Dan hoef ik daar later niet meer voor te klooien als m'n afslag komt
|
er mist een optie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rijd (nog) niet
|
links, ik heb altijd het idee dat die het snelst gaat..
Maar dat is uiteraard slechts schijn. File's zijn leuk! Keihard meebleren met de muziek, heerlijk:) |
Ik heb nog geen rijbewijs
|
Rechts, omdat links me teveel aan het communisme doet denken.
|
Ik ben een echte linkerbaantoerist, dus ik rijd in de file dan ook meestal links.
|
Waar ik in reed toen ik bij de file aankwam. Maar ik heb nog nooit in een file gestaan :)
|
Citaat:
|
Als ik al zou rijden, dan zou ik me daar niet druk om maken, ik zou gewoon blijven rijden waar ik al zou rijden, want koortsachtig door de file heen proberen te zigzaggen levert hooguit een minuut winst op, en heel veel stress.
|
Was het niet een kenmerk van een file dat je niet rijd, maar juist stilstaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Plus: Lang leve de studenten-OV-kaart. |
ik rijd rechts, neem de eerste afslag en rijd via lokale wegen naar mijn bestemming ;)
|
afhankelijk van waar ik heen ga en vandaan kom, ben overigens niet vies van de linkerbaan in het algemeen.
|
waar ik eerst reed
|
Waar ik eerst reed, hoewel ik wel zo snel mogelijk naar rechts ga.
|
Citaat:
|
waar ik in reed toen ik bij de file aankwam
|
De ene keer links, dan weer rechts, maar in het midden komt ook wel eens voor. Is maar net op welke baan ik reed voordat ik in de file kwam.
|
Ik rijd niet, maar moeder blijft meestal rijden in de baan waar we voordat we in de file kwamen ook reden.
|
Ik sta nooit in de file.
|
waar ik in reed toen ik bij de file aankwam
tenzij ik wel van baan moet verwisselen om op m n bestemming te komen |
het liefst in het midden maar links is de snelste baan. Op de één of andere manier zijn dat de mensen die door kunnen rijden!
|
Ik rij geen auto, en sta eigenlijk nooit in de file als ik bij m'n ouders in de auto zit, maar de enkele keer dát dat gebeurt blijven we gewoon op dezelfde baan. Stel zenuwlijers dat telkens van baan verandert (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben een rechts rijdend drama :cool:
|
Citaat:
|
Citaat: