![]() |
K bungalowpark gegevens
K dit moet voor morgen :s khoor net dat ze dr niet mee bezig zijn geweest en ik kan niks vinden :s
HEEEEELP Dit is deel van de opdracht: Bedrijfstak: recreatie/toerisme(in kwestie: bungalowpark/camping) Plaats: De Koog(texel) • Geef een kwalitatief en kwantitatief beeld van de bedrijfstak (gebruik zo mogelijk kwantitatieve (cijfermatige) gegevens over (de groei van) productie, arbeidsproductiviteit , werkgelegenheid, kapitaalintensiteit, loonniveau). • Verzamel statistische gegevens over de ontwikkeling van de bedrijfstak gedurende een periode van (bij voorkeur) vijftien jaar en laat zien in hoeverre de conjunctuurgevoeligheid uit die cijfers blijkt. Weet iemand gegevens over deze bedrijfstak en waar ze te vinde zijn...ik ben zelf al half uur aant googele maar kan niks vinden(het moet dus ook over de afgelopen jaren gaan), conjunctuur heb ik zelf wel info over, het gaat echt om deze bedrijfstak Alvast bedankt CBS en CPB kan ik nx vinden, DNB ook niet, KVK ook niet, |
plan·ning (de ~, ~en)
1 de systematische regeling, organisatie van iets 2 het ontwerpen van een plan of concept zoiets uitgebreids... morgen al? dat gaat niet lukken. ik wil trouwens wel wijzen op een vage achterafsite die google schijnt te heten... |
Citaat:
en jah plannen, HBO he dan moet je dat kunnen klopt. Maar ik kreeg 2 uur geleden pas te horen dat die 2 het niet af hadden en het niet snapten en dan valt er weinig te plannen(ow jah we hebben trouwens de opdracht maandag gekregen :D en ze hadden een begravenis :| dus tjah) en voor het hbo is dit normaal hoor, uurtje of 2 dan kan het af zijn............als je de gegevens kan vinden toch bedankt voor het advies en voor de humor(gemeend :D ) want dat had ik ff nodig :s |
Met wat gekunstel AF :D owjah langleve t hbo :D :o
Nu mag dr slotje op hoor :cool: |
Oh, oke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |