![]() |
wenkbrauwen
Weet je wat stom is, bij vrouwen?
Je wenkbrauwen weg-epileren en dan nieuwe tekenen!! (Ik bedoel, als je toch weer nieuwe tekent kun je ze toch net zo goed niet weghalen....) |
weet je wat stom is?
nee blijkbaar niet *edit* okee dan zal ik maar even volwassen reageren: ik vind getekende streepjes er ook niet uitzien, net of het erop geplakt is |
Tuurlijk wel, dat ziet er toch heel anders uit. Je gaat mij niet vertellen dat je het verschil niet ziet tussen haartjes en een wenkbrauwpotloodstreepje (of waar het ook mee gedaan wordt).
Ik vind echte wel een stuk mooier trouwens. |
als je mooie wenkbrauwen tekent is het nog niet zo erg, maar als je van die lelijke clownswenkbrauwen tekent, tja..
|
Ziet er niet uit...heb iig nog nooit mooi getekende wenkbrauwen gezien.
|
|
Ja, echt lelijk is dat.
Ik vind natuurlijke wenkbrauwen het mooist, of een beetje bijgetekend maar wel zo dat het niet opvalt. (y) |
Citaat:
|
Ligt aan persoon en rest van het gezicht vind ik
|
Dat vind ik behóórlijk lelijk.
Zonder uitzonderingen. Een klein beetje bijtekenen en gewoon epileren is (y) Maar de rest is :nono: |
ik vind getekende wenkbrauwen niet mooi. bijgetekend niet als je het kan zien ofzo. het liefst gewoon natuurlijk en een beetje geëpileerd ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh eh 'bijgetekend' vind ik wel okee/leuk/ligt eraan, maar die afgeschoren/opgetekend dingen als dit...
http://img.photobucket.com/albums/v5...nowme15/e3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v4...deadbarbie.jpg ... vind ik zo meestal een beetje naar. |
Hier op het forum zit toch ook zo'n meid met getekende wenkbrauwen? Kan even niet op haar naam komen :confused:
|
heb er ooit ana gedacht, maar heb dr geen kop voor.
het ligt er natuurlijk aan. |
Citaat:
lelijk jonge getekende wenkbrauwen ieeellll. |
Dat is alleen voor enge gothics, natuurlijk.
|
dank voor de mededeling, voortaan graag een vraagstelling. Gezien dat deze toch al wel aardig liep zo te zien laat ik em open.
|
Not done. :rolleyes:
|
Iehwlghekotsuurrrrrghggghhhh
|
Citaat:
ontipoc: ik vind het erg lelijk als een meisje dat doet. heeft iets hoerigs over het algemeen. BrEeZaH als het WaErE. |
Erm van die getekende wengbrouwen.
Is er niemand die hier uit kan leggen, waarom je dat zou doen? |
Citaat:
|
Echte wenkbrauwen alleen dan een beetje bijgewerkt (bij vrouwen dan) vind ik het mooist.. :o
Bijtekenen of uberhaubt alles tekenen is lelijk.. (n) |
weet je wat pas stom is?
stomme topics openen |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vroeg ik me dus ook af ja, en blijkbaar ben ik niet de enige... |
Getekend streepje vind ik maar niks.. :bloos:
|
Ik ken iemand die haar wenkbrauwen elke dag epileerttt :) :) :)
|
Citaat:
|
Niet mooi :o
|
@ Horror Kitty.
1. Jouw antwoord is zo achterlijk dat iedereen er over heen leest. 2. Waarom zeg je meteen 'trut' tegen iemand Teveel opgevoerde aanstekers geleend? |
Citaat:
+ mening: 't kan wel leuk zijn.. |
En u weer allemaal lief zijn kindjes. :)
|
Citaat:
obsessed &zooo :) :) en mensen die het nooit doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij-epileren,
kan heel mooi zijn. (y) En bijtekenen, ook. Maar eraf halen, en nieuwe tekenen. :| Ik vind het een beetje agressief, slettig, staan. En lelijk, ja. |
Citaat:
En je bent jarig geweest.. Of is dit een andere Reverend? Om even ontopic te blijven: ik vind weggehaalde wenkbrauwen ook niet mooi.. Maar ik vind het ook niet mooi als het bijgetekend is. Puur natuur (met epileren hier en daar) vind ik toch het mooiste.. |
Citaat:
|
zeiksnollen, ik doe al serieus.
mijn eigen wenkbrauwen zijn dun, lelijk gevormd en amper in vorm te epileren, daar komt bij dat mn haar donkerbruin (zwart geverd nu) is, en dat ik lichte wenkbrauwen daarbij niet vind staan. zooooo tevreden nu? :) :) of moet ik even een tekeningetje maken? :) gut wat een dom topic. (y) |
Soms is 't leuk, soms niet :)
Vooral bij de wat goff-achtige typjes staat het wel leuk, maar bij (overjarige) geblondeerde anita's zeer.zeker.niet. |
Citaat:
dat is een beleefde manier van zeggen: "Ik vind het lelijk" :D |
Citaat:
dat vind ik dus ook niks. het licht natuurlijk ook aan het gezicht, maar natuurlijk is vaak het mooist,en ik begrijp het wel erg goed dat vrouwen die amper wenkbrauwen hebben het bijtekenen. |
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je jezelf nogal aangevallen voelt door mijn topic, maar dat kun je ook op een redelijke/normale manier zeggen. En als je het zo dom vindt dan reageer je toch gewoon niet?! Of zie ik dat verkeerd... |
en als je gaat slapen en je doet je makeup af, dan heb je volgende ochtend weer zown pret met tekenen he :)
|
Alleen bij Kitty.
|
Ik vind het ook lelijk. Het staat nep.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |