![]() |
Motel Mozaique 2005
15, 16 en 17 april in rotterdam.
eerste naam is bekend; nancy sinatra, de dochter van. voorverkoop start vrijdag. (Y) dagkaarten zijn 25 euro, passepartout 45 euro. ik ben benieuwd naar de rest van de line-up, motel mozaique heeft altijd wel coole bands. denk dus wel dat ik ga, vorig jaar was echt heel erg leuk ondanks een probleempje met programmawijzigingen. |
:)
Eens kijken wat de line up verder gaat doen. |
daar wil ik een keer naar toe :cool:
|
mja meestal wel leuke bands, ik vind het alleen een tyfusongezellig festival
|
Inderdaad niet gezellig.
Wel ooit met Belle&Sebastian geweest dus dat was sowieso cool. Misschien ga ik wel.. Maar het duurt nog wel een tijdje. |
Vanwaaar zo ongezellig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+ de Rotterdamse Schouwburg is totaal niet geschikt voor livebands. Ongezellig, veels te groot, tyfusgeluid etc.
|
Juistja
|
Vorig jaar was Sigur Ros :O.
Ben benieuwd wat de volledige lijn uip word. |
vorig jaar was er helemaal geen sigur ros.
|
Ah !
als er hippies komen, dan ben ik er ook! |
Even de rest van de line up afwachten, maar de kans dat ik ga is vrij klein. Als ik een festivalletje doe in april dan neig ik toch meer naar groezrock.
|
Ik ben bang dat er weinig van komt dat naar mijn goesting is
|
Citaat:
SORRY. |
Citaat:
|
ben benieuwd naar line up
|
Citaat:
|
vorig jaar was er PRSPCT =]
hopen dat dat dit jaar weer is :D |
Als er een vette line-up is (wat ik wel verwacht) dan ga ik zeker(y)
|
<3
nancy sinatra. dat alleen al is de 25 euries waard. muah! vorig jaar niet geweest omdat de coolste bands waren gecancelled. |
nieuwe namen;
The Infadels (electronische rock'n'roll; sterke live-performance) Michael Hurley (Amerikaanse muzikant en beeldend kunstenaar) PONI en Kate McIntosh (Belgische collectief en solo dansperformance) Gabriel Rios (maker van het wonderschone nummer Broad Daylight ; speelde solo op onze 'Andalucia Personal boot' en bij de crematie van Theo van Gogh: prachtige warme Puerto-Ricaanse klanken uit Gent). Joanna Newsom (eigenzinnige soliste met bijzondere stem en ongebruikelijk instrument: de harp; Newsom heeft een sterke link met Bonnie `Prince` Billy: ze speelden op zijn uitnodiging al samen, hun muziek verschijnt bij het kwaliteitslabel Drag City én beiden zijn te gast in Motel Mozaique: Bonnie in 2002 en Joanna in 2005. Six Organs of Admittance (´playing and singing a voodoo of hyptonized psycho-blues and ballads´; intense songs van lid van Comets on Fire; op www.dragcity.com is alvast een mp3 te luisteren van zijn nog niet verschenen album). |
Citaat:
<3 |
joanna newsom i love her....
en six organs of admittance is ook vet... en de schouwburg was vet voor lars hornveth en mum, eits ging wel...podium beetjr groot voor de mannen. |
volledige line-up tot nu toe
a home in the neon gabriel rios henk tas kate mcintosh martin dammann micheal hurley nancy sinatra poni riton tiga the infadels en het thema dit jaar is schotland. |
lcd soundsystem bevestigd
hip :cool: |
Citaat:
Dat is het beste nieuws van 2005 |
haha present
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lcd soundsystem stond toch ook op dour vorig jaar? achja, wil hier ook wel bij zijn. Vorig jaar was het iig redelijk snel uitverkocht
|
Citaat:
|
Ik ga dit jaar ook wel denk ik (y) .
|
ja alleen op 15 april kan ik niet dus ik hoop wel dat de leukste bandjes op zaterdag komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moeten we ook optreden. |
Citaat:
|
de downside van het sterrenbestaan he (n)
|
Citaat:
|
ik krijg net de nieuwsbrief binnen
2 many dj's khonnor millionaire lemon jelly ohja en patrick wolf dus ook maar dat had ik al gemeld. |
khonner<3
2 many dj's en millionaire(y) |
het begint meer en meer te klinken alsof ik er bij wil zijn
|
en ik ook. :)
|
Citaat:
|
en vergeet efterklang niet, die zijn ook superb!!
|
het gaat bij mij in de overweging
|
Citaat:
|
ik ga ook! millionaire :eek:
|
khonnor, super. ik hoop dat hij op dezelfde dag komt als patrick wolf, millionaire, lcd system en eventueel 2 many dj's.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |