![]() |
Champions Trophy met Nederland in Pakistan.
Heeft iemand hier wat van gehoord nog de laatste tijd? Hoe Nederland ervoor staat. Of ze al gewonnen hebben. Iets! Het laatste dat ik dus gehoord heb is dat Nederland van Nieuw zeeland heeft gewonnen met 5-2. Het gaat hier dus over de Heren. Alvast Bedankt.
|
ze hebben met 5-4 gewonnen van india en met 4-1 van pakistan, samenvattingen komen trouwens gewoon op studio sport
|
**Nederland heeft zich voor de finale
van de Champions Trophy geplaatst door in Lahore met 4-2 van Spanje te winnen. Spanje,dat net als Oranje zijn eerste drie duels won,zette Nederland in het begin flink onder druk.Maar na 2 kansen en een schot op de paal van Spanje,brak Klaver met een hard schot plots de ban voor Oranje,dat langzaam wakker werd. Spanje kwam op slag van rust toch tot scoren,maar leek geklopt toen Oranje op 3-1 kwam.De ploeg van Maurits Hendriks kwam echter met een slotoffensief op de proppen en de 3-3 hing in de lucht.Maar redder in nood was wederom Klaver,die met zijn zesde treffer van het toernooi een finaleplaats veiligstelde. Ligt Lahore niet in Pakistan? |
Citaat:
|
Marokko. :D
Karel Klaver was weer eens goed bezig. (y) |
Khoop dat ze tegen Pakistan moeten in de finale.
|
Ohja sorry. Ik vergis me altijd met Pakistan en Marokko. :)
|
Citaat:
|
Ik heb de wedstrijd vanochtend gezien. 2De geworden maar Spanje heeft terecht gewonnen. Ze waren duidelijk beter. Wel goede acties van Timme, karel en taeke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |