![]() |
A STEP APART news + new mp3!
A STEP APART news
We're very excited to announce that A Step Apart from the Netherlands recently recorded for their upcoming 6 song 7" on Not Just Words records (MCD with the demo will be out on Anger Management from Belgium). Artwork will be done by Tim McMahon (Livewire, Mouthpiece, Face The Enemy, ...). The 7" will be out somewhere in January, right before their mini-tour in the UK with Nothing Done from 10-13 February 2005. Check the Not Just Words records-website the next coming weeks for pre-order information, cause we DO NOT take pre-orders YET. In the meantime, check out the song Taking Hold! Upcoming A STEP APART shows: 18/12/04 - Hengelo, Innocent (NL) - /w No Denial, Act of Ignorance, Rise and Fall, Downslide, Icepick 08/01/05 - JH Fuego, Maaseik (Belgium) - /w Justice, Nothing Done and Turn The Screw 10-13 february 2005 UK tour with 50 on Red and Nothing Done (other bands TBC): 10/02/05 - Leicester 11/02/05 - Newcastle 12/02/05 - Liverpool (afternoon) 12/02/05 - Leeds (evening) 13/02/05 - Canterbury 18/02/05 - Nighttown, Rotterdam (NL) - /w NRA and The Explosion 28/05/05 - Hengelo (NL) - Light the fuse fest /w Mainstrike, Justice, Nothing Done, No Turning Back and many many more... www.njwrecords.com www.astepapart.tk A brand new A STEP APART-website will be online soon! |
gaaf (y)
|
Dat nummer is echt super! Psyched voor de 7".
Hoop bij die show in Maaseik te zijn (maar ja, hoe) en LTF ben ik zeker. |
light the fuse fest? komt light the fuse and run dan ook?
|
@ Nora : h a h a.
18 dec present. Misschien 8 jan ook. SUPER GAVE mp3. DE CHAIN, DE CHAIN ! |
Vet nummer echt. :cool:
|
Ja, nummer is érg sterk.
Retestrakke productie trouwens ook. |
Uhu.
|
18 december ben ik er uiteraard.
broodjes-ei korting. ik moet jullie tape nog hebben. |
Broodjes ei? Die eet ik niet.
|
Het is niet bepaald mijn ding maar het klinkt erg strak en de productie is ook vet(y) Als jullie eens in de buurt spelen kom ik zeker ooit eens kijken.
Ik krijg toch nog een shirt van een bepaald bandlid:p |
good work! super gaaf nummer
Citaat:
|
@ Henri : Reunie dit jaar ja. Maar enkele shows (geloof dat er nu ook maar 1 vast ligt pas ?). Ben benieuwd.
|
Hey ik vind dit mp3tje ook leuk. Maar die shows zijn me allemaal te ver weg.
|
ik ben siked ;)
|
Ik heb de 7" al gehoord en toen zei ik t zelfde. Gaafste yxc 7" tot nu toe in Nederland.
Vooral ook om cesco's gitaarwerk. Super! Ik ben fan. |
http://ddr.looze.net/jasper/ASAdemo/asa.gif
geweldige afbeelding ik ga het wel es luisteren als ik ergens zit met goede speakers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie Ronnie !
|
Mooie Ronnie!
|
Helaas nog niet live gezien, wel een paar mp3s van die keihard rocken. Vette band!
|
klinkt goed, nu nog een show in omgeving eindhoven en dan kom ik wel
|
Is dat niet wat teveel moeite ?
|
Pim, flikker, wanneer doe jij een chain stijl band?
|
Citaat:
|
ja pim.
kom ik wel zingen! |
Ik weet niet of jij crucial genoeg bent Arjan. Kun jij zingen dan ?
|
mp3 net ff geluisterd, en klinkt erg strak! ik kijk uit naar die 7" en die show met the explosion.
|
Citaat:
|
TMAC2005!
Dat klinkt echt als een Terminator. Of een voorbinddildo. |
Citaat:
|
pim, wordt eens edge!
|
Neehee. Straks val ik nog af man.
|
Nee dat is pas als je sellout bent.
|
ik ben gewoon ouder dan pim.
ontdek ik even! |
Gaaf hoor.
|
Als het niet edge is dan speel ik wel gitaar. Alleen om die flikker dwars te zitten.
|
Citaat:
|
Pimstabback QK2005
|
Hoer, ik ben niet quizkid2005 ja !
|
Zei je vriendin dat vannacht ook?
|
Ons mam zegt zo'n dingen nooit.
|
Heerlijke sound, ligt me erg goed . :cool:
|
ik vind er geen fuck aan
|
Dat komt omdat je niet weet hoe LEKKER de drummer is! En wat een schatje de bassist is!
|
:)
|
En de zanger mag er ook zijn heb ik gehoord!
|
Die zanger is down met Queen. DE HOMO.
|
Citaat:
is wel MIJN band he :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |